Treceți la conținutul principal

Cât mergi zilnic pe jos în oraș?

4 saptamani de mers pe jos cu bratara fitnes Garmin
Portocaliu - mi-am atis Goal-ul setat dinamic de aplicație, mov-albastru nu. 

Știu că mulți s-au născut în mașină, dar mersul pe jos poate să fie chiar plăcut - mai ales dacă îl faci pentru că un mic roboțel de la mână îți spune că mai ai 200 de pași până să îți depășești Goal-ul. Trăiesc sub tirania asta de vreo 4 săptămâni de când mi-am luat fitness tracker și în tot timpul ăsta m-am gândit la ce cifre frumoase voi avea despre stilul meu de viață la sfârșitul lunii - adică mai exact în patru săptămâni:

  • număr total de pași 227 418
  • 8126 media de pași pe zi
  • 56 855 medie pe săptămâna
  • o distanța totală de 181.8 km 

Nu e rău. Înseamnă cam 6.5 km/zi - 8126 de pași/zi și binișor peste media altor țări:

  • US - 5815 pași
  • Franța - 6330
  • Germania - 6337
  • Uk - 6322

Cu toate astea, tot este puțin. Este extrem de puțin în comparație cu cât se mergea pe jos acum 100-200 de ani. Un studiu din 2004 făcut pe niște oameni care trăiesc ca acum 200 de ani, adică niște amish, a arătat că media lor zilnică de mers pe jos este undeva pe la 18 000 de pași. Eu am făcut duminica asta 16 366 și pentru mine a fost o zi extrem de obositoare și încărcată. 

cat mergi zilnic in oras pe jos?
Cam cât un amish cu o problemă la picior.
Se vehiculează foarte mult pe Internet despre cei 10 000 de pași pe care trebuie să îi faci zilnic pentru o viață sănătoasă, iar eu îmi dau seama că sunt încă destul de departe de astfel de valori. Ar însemna să cresc media de la 6.5 km pe zi la fix 8. #greuț

Și eu cred că încă stau bine. Tu cât mergi pe jos zilnic? 

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Strongbow - de ceva vreme lansata si la noi in 3 sortimente

Lansarea efectiva a fost acum vreo 3-4 saptamani, dar am evitat sa scriu despre asta inainte sa o localizez offline intr-un supermarket. Oho si cat de greu a fost sa fac asta. Am vanat in Carrefour-ul si Mega Image-ul de la Piata Unirii de parca viata mea depindea de asta.

Cred ca m-ati vazut p-acolo. Cu ochii mijiti, eram cel nehotarat la raionul de beri de import. Ocazional faceam 13-14 si pe la cele cu arome si chiar pe la sucuri - de unde sa stiu unde naiba ar pune ei cidrul (mai are rost sa zic si de mere?).

Gata cu panica! intr-un tarziu au bagat si la mine in cartier cidru Strongbow.


Ce as putea sa zic despre Strongbow? Este un hard cider (4.5% alcool) si la noi in tara vine in trei variante: gold apple, red berries si elderflower. Gold e cel clasic de care probabil ai mai baut prin irish pub-uri, cel de soc nu este pentru toata lumea datorita aromei puternice, iar cel de fructe de padure pare o varianta mai domolita a unui Framboise.

Dupa ce am testat intensiv toate variantele…