Treceți la conținutul principal

Ingress - un Pokemon Go mai bun

Ingress
Eu de exemplu am ales ca facțiune rezistenta (albastru)

Pokemon Go m-a dezamăgit la doar câteva zile de la lansare. Un joc cu potențial care s-a dovedit doar un farm fest infect care a plictisit extrem de rapid. Totuși, mi-a plăcut conceptul ăsta de  juca ceva gps based așa că am zis sa îi dau o șansă strămoșului Pokemon Go-ului: Ingress. Făcut de Niantic acum vreo 2 ani.

E altceva. În sfârșit simt că am un scop tangibil și realizabil - nu ca la Pokemon Go unde trebuia să călătoresc pe vreo 3-4 continente pentru a îi prinde pe toți. În Ingress am grijă de tarlaua facțiunii mele de prin jurul zonelor pe care le frecventez. Totul este cooperativ așa că simți cu adevărat că faci parte dintr-o echipă.

Altă chestie e că diferența dintre nivele este rezonabilă și chiar când am fost lvl 1 tot am putut să fac ceva pentru echipa mea. Nivelul maxim este 16, dar deja de la 8 nu mai există diferențe între ce pot să facă jucătorii. E un altfel de farming care cu siguranță se va dovedi plictisitor cândva, dar nu s-a întâmplat momentan. Sunt abia level 5 și joc de vreo 3 săptămâni aproape zilnic. Poate pe la 12-14 să fie mai lent.

Și ultimul lucru care îl face un joc mai bun pentru mine este că nu e la întâmplare și totul necesită o strategie. E greu să fii prost la jocul ăsta și extrem de dificil să fii foarte bun. Poți să te scalzi cu succes în mediocritate și asta este relaxant. Dacă vrei să îmi ajuți mai mult echipa pot să o fac cu ușurință jucând mai mult, altfel pot să joc în ritmul meu și tot să fiu folositor.

În concluzie - e mai bun. Ai un scop, e mai echilibrat și este strategic. În plus, am recunoscut o grămadă de locuri cunoscute ca fost jucător de Pokemon Go pentru că toate pokestop-urile și gym-urile au fost întâi adăugate în Ingress. Oricum Ingress are de 4-5 ori mai multe noduri din acestea cu care pot să interacționez așa că e cumva mai dinamic.

Jocul e gratuit, nu există motiv real să bagi bani în el și îl recomand cu plăcere.

[website: ingress.com]

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…