Treceți la conținutul principal

Hiro Sushi - un nou sushi place pe Dorobanți

Poză furată cu nesimțire de la Radu Tudoroiu ce a fost mai prolific aseară și a și apucat să fotografieze mâncarea. 

Dorobanți a ajuns cumva să fie inima japoneză a capitalei. Este puțin ironic având în vedere cât de certate sunt majoritatea restaurantelor cu peștele proaspăt, dar nevoia hipstărească a făcut ca pe o o distanță de jumătate de kilometru să găsești acum vreo 4 restaurante japoneze.

Hiro Sushi e cel mai nou dintre ele pentru că ieri a fost deschiderea oficială și pentru că am fost și eu la deschidere. Cunoscătorii în ale sushiului îmi vor da peste bot și se vor jura că el e deschis de vreo 2 luni și aici n-aș putea să îi contrazic. Eu abia aseară am aflat de el.

Locul este unul micuț, dar bine compartimentat. Se laudă cu până la 80 de locuri pentru evenimente și tind să îi cred că vor face față cu succes în organizarea lor. Întreg personalul a fost pe jeratic ieri cu platouri de sushi-uri pentru o mulțime impresionată de oameni și mâncarea a fost consecventă pe tot parcursul serii.

Se poziționeze ca un sushi place ce nu te face să plângi când nu e zi de salariu și asta se verifică ușor când răsfoiești meniul de pe site site. Au și varietate pentru cei care nu sunt extrem de prietenoși cu peștele crud, dar piesele de rezistență sunt printre cele 50 de tipuri de sushi. Cei doi bucătari sunt școliți în arta asta prin Norvegia și Cipru, iar rezultatul este un sushi bun - cinstit - fără prea mult puf și background story hipstăresc.

#casăștiți

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…