Treceți la conținutul principal

O reclamă puțin pornografică pentru iubitorii de zăpadă


Cele mai mișto reclame sunt alea unde nu te prinzi de la început că e o reclamă. Cam ca video-ul de mai sus. I-am dat play, mi-a căzut falca și abia pe la jumătate creierul a făcut legătura: poți să schiezi oriunde, poți să mergi oriunde. În cazul ăsta n-am ce să zic mai mult decât bravo și jos pălăria pentru o execuție superbă.

Văzând 2-ul din coadă m-am pus nițel pe căutări și am găsit și prima variantă făcută acum 2 ani și câteva luni. E de văzut pentru că este exemplară, dar personal mi se pare că aduce prea mult a Danny MacAskill’s Wee Day Out făcută pentru Red Bull. A doua pare mult mai Audi.


Aici se găsește și un behind de scene care nu mi se pare că dă o imagine corectă câte căzături și julituri și-a luat băiatul filmând asta. Asta ca să nu mai zic câte perechi de genunchi a schimbat pe toată durata filmărilor.

#jmecher

Comentarii

Populare pe blog în ultima săptămână

The Irishman: hai un opt din zece

Cuprins de o neașteptată mândrie națională, aseară m-am uitat la "The Irishman". Mai mult forțat pentru că m-am convins că nu sunt în target după ce am citit vreo câteva review-uri. Cu toate astea am cedat într-un moment temporar de slăbiciune. Patru ore jumătate mai târziu eram la fel de entuziasmat de film ca în momentul în care am apăsat play.

De ce?

Pentru că subiectul filmului nu e ceva ce m-a pasionat vreodată. Am văzut și eu ca tot omul seria The Godfather și ceva Sopranos, ba chiar am și jucat niște Mafia la viața mea, dar nu pot spune că am făcut vreo pasiune pe subiectul ăsta.

Poate și din cauza aceasta mi se pare că filmul a fost mai încet decât ar fi trebuit să fie sau mai bine spus că a durat semnificativ mai mult decât poate era necesar. Raportat la un film de cinematograf. Și asta mi se pare că toată lumea greșește prin review-uri: îl compară cu ceva ce ar vedea la cinema.

The Irishman mi s-a părut că a fost de la început gândit pentru Netflix. Pentru văzut ac…

Prăjeală românească

Am citit (link) despre producțiile record de ulei alimentar reciclat în supermarketurile Auchan și m-am crucit. Cred că s-au crucit și ei

10 000 litri de ulei alimentar colectat pentru reciclare în toate cele 33 de magazine. Prag pe care sperau să îl depășească la sfârșitul lui 2020!!!

De fapt le-a luat doar 5 săptămâni să treacă de 10k după ce au extins programul în toată țara și au avut o campanie care oferea produse pentru fiecare 0.5 litri de ulei adus pentru reciclat.

Vă dați seama câte șnițele cu cartofi prăjiți și-au dat viața pentru a atinge performanța asta?

Eu cred că mă chinui de 2-3 ani să umplu un borcan de 750 ml cu ulei alimentar și nu prea îmi iese treaba. Am ajuns la performanța de mi-a și expirat o sticlă de ulei de floarea soarelui după o chinuitoare vacanță prezidențială de vreo doi ani.

În rest, să trăiască tigăile anti-aderente cumpărate la Black Friday-uri. Două-trei-picături de ulei și mi-am făcut treaba. Când am chef să o ard arogant scot grill-ul electric ș…