Treceți la conținutul principal

‘Corruption Detector’ by Grey Brazil São Paulo



Am văzut asta shareuită pe Facebook de un prieten care zicea că ar merge adaptată o versiune și pentru România. Ar merge, ar rupe în bulă și cam atât ar fi rezultatul. Pentru că asta e partea mișto a internetului e că dacă vrei să cauți ceva, găsești. Buba e că nimeni nu prea mai are chef de căutat.

Și aici nu mă refer doar la zona asta politică, nu. Avem la îndemână cea mai mare cantitate de informații pe care a avut-o vreodată specia noastră, iar nouă ne este lene să căutăm. De asta fake news-urile rup socialul în două că omul o înghite și o dă mai departe. Nu se întreabă Dar oare chiar așa este? Ia să dau două-trei căutări. 

Nu. Ne-am obișnuit ca totul să fie servit, explicat, deja parțial mestecat. Văd asta peste tot în jurul meu. De ce să caut eu răspunsul când pot apela la ajutorul colectiv pentru a mă lămuri cu privire la problema pe care o am.

Dar asta e o problemă mai veche ce nu o va rezolva o postare random de pe un blog.

Aplicația în sine și campania e foarte mișto. Poate ar funcționa ceva asemănător și la noi dar cu niște cifre concrete pe care să le înțeleagă oricine. A furat 500 000 euro? Hai să îți explic ce înseamnă asta pentru tine cetățeanule obișnuit.

  • adică o excursie la Olănești pentru tine și familia ta în fiecare weekend pentru următorii 20 de ani
  • echivalentul tuturor mașinilor parcate în jurul blocului tău, a celui din față, din spate și cele două din stânga-dreapta
  • să îți tapetezi toată casa cu televizoare led de 102, scara blocului, apartamentele vecinilor de palier și încă vreo 6-7 etaje pe lângă asta
  • să mergi aproape 4 ani într-un vagon restaurant CFR și să mănânci din oră în oră o ceafă de porc cu cartofi prăjiți și să bei 3 beri de import
Poate ar merge cu genul ăsta de comparații. 

Comentarii

Postări Populare

Și tu câtă fericire ai pierdut când ți-ai mărit numărul de followers de 25 ori pe Instagram?

Cred că toți cei care se vor uita la video-ul ăsta se vor împărți imediat în două categorii. Prima a celor care vor trade rapid concluzia că social media și faima nu aduc fericirea, a doua a celor care vor spune că e de fapt o maturizare oarecum de așteptat la vârsta respectivă. Cred că este evident după titlu în ce categorie fac parte.

Dacă e să mă iau după Internet, fata respectivă este ceva produs al industriei de fabricat vedete din nimic. Tot ce este posibil pentru că până azi n-am auzit de ea și e improbabil să mă apuc acum să îi urmăresc cariera muzicală. Cu toate astea, ideea video-ului de mai sus mi se pare foarte tare și Vanity Fair iar a dovedit că știe extrem de bine cu ce se mănâncă socialul ăsta pe pâine.

Și ca să mă întorc la acest video, spuneți-mi voi că nu este undeva în top 5 cele mai triste pe care le-ați văzut în istoria recentă. Cum într-un an de zile zâmbetul și optimismul sunt înlocuite de stres și singurătate.

Hashtag atât de trist.

Să dăm cu sad reaction și …

eMAG: Formare preț în Black Friday

Dezavantajul de a scrie ultimul despre un eveniment e că tot ce era de spus deja a fost spus. Cam așa m-am trezit eu azi când am vrut să pune blog câteva gânduri despre întâlnirea anuală cu cei de la eMAG. Pe Cetin l-a interesat mai mult situația afilierii, pe Răzvan despre market place, Radu planurile lor de viitor, Marius despre Black Friday, iar Alex a pus pe blog într-un mod exemplar tot ce s-a vorbit joia trecută. Eu ce aș pune pe blog în plus?

M-am gândit să zic vreo două lucruri despre prețuri și reduceri. Fie că e vorba de Black Friday sau cine știe ce promoție din cursul anului, oamenii au în general părerea că prețurile nu sunt la nivelul corect. Sunt prea mari, acum două luni era mai ieftin sau alte probleme de gen.

Problema cred că este mai mult de percepție. Mulți au impresia că atunci când vine BF trebuie ca totul să fie la niște prețuri ridicol de mici. Minim jumătate. Recomandabil la un sfert față de cât e în restul timpului. Ideal ar fi ca magazinul sa se roage de ti…

Burgeri de Centenar la McDonald's

Centenarul ăsta a băgat toate brand-urile în priză și fiecare se gândește ce twist românesc ar putea să ofere și ei la rândul lor. Nu zic că pentru 99% din populație această aniversare nu prea contează pentru că poate mă înșel și n-am chef de scandal în weekend, dar în esență nu e nimic rău în acest efort colectiv de a zice ceva de România.

Asta se întâmplă și cu McDonald's care, ca în fiecare toamnă, pune pe tăvile doritorilor produse în ediții limitate. De data asta e vorba de 3 burgerași de inspirație românească cu ingrediente locale. Burgeri pe care am apucat să îi testez în avanpremieră joia asta. Cei 3 burgeri n-au vreo denumire anume așa că s-ar putea să fie dificil de găsit prin meniu, dar astea sunt ingredientele lor:

Burgerul cu carne de porc conține o chiflă pufoasă presărată cu mălai la care se adaugă un sos de muștar, ceapă prăjită, castraveți murați, praz, un mix de varză albă și sfeclă roșie.Burgerul de pui conține carne de pui de la Transavia într-o crustă cu ierbu…