Treceți la conținutul principal

Ce-ar putea să se mai întâmple la BIZ Social Media Camp?


Am primit provocarea asta să zic ce mi-ar mai plăcea să văd la #bizSMScamp și m-am trezit puțin în șah. Chiar dacă n-am prea multe tabere de social media la activ, asta cred că este a patra, ștacheta asta de activări al brandurilor s-a ridicat destul de sus. Dacă acum doi ani venea Coca Cola cu Moș Crăciun și camioanele sale, anul trecut Calif aducea dill-uri cu elicopterul așa că înțelegeți de ce sunt pus în dificultate.

Cea mai la îndemână direcție a fost să mă gândesc la o experiență pentru participanți, ceva flashy care să fie instagramabil și memorabil. Ceva care să depășească anii trecuți, o nebunie de îți stă mintea în loc când auzi de ea. Ceva de genul... cum a scris Bunescu pe blog.

Pe lângă ce a mai pus el, aș zice și eu ceva de genul:

Enel - O instalație electrică de Crăciun alimentată de biciclete unde fiecare trebuie să își facă datoria pentru a păstra spiritul Crăciunului aprins
Coca-Cola - Și pentru că tot vorbeam de spiritul Crăciunului, mi-ar plăcea să văd un workshop de făcut jucării cu elfii moșului, jucării ce ulterior ar bucura niște copii de sărbători
Tuborg - Cred că toți știm pe de rost cântecelul Tuborg Christmas Brew și ar putea să fie distractiv să filmăm cover-uri pop, punk, latino, electronic, lăutăresc, etc cu o formație ale respectivului cântec.
Jameson & Absolut - Workshop-uri de sculptat în gheață transparentă vs colorată
Skoda - Provocare/tombolă pentru toți participanții să umple mașinile expuse cu jucării de pluș aduse de acasă, jucării ce urmează să fie donate.

Bun. Acum cu brief-ul rezolvat e cazul să scriu despre ce mi-ar plăcea să văd mai mult.

Pe scurt e vorba despre critical thinking, communication, collaboration și creativity. Lucruri care deja se întâmplă într-un mod sau altul, dar care mi-ar plăcea să le văd ca devenind aspecte cheie ale taberei. Pentru mine, brieful din program este cel mai savuros moment al celor 4 zile și aș duce asta mai departe chiar cu o zi întreagă dedicată unui share colaborativ de know how.

Companiile pot să aibă o prezentare comună despre cum legi obiectivele de business de cele de social media. Agențiile ne-ar putea delecta despre trenduri și eficiență în comunicare - atât în zona strategică cât și în cea creativă. Influencerilor le-ar reveni zona de construcție de comunități și dialog cu consumatorii. Pentru că fiecare are de învățat de la ceilalți și nu sunt multe ocazii în care acest schimb de experiență ar fi posibil. În special din considerente de timp și mai puțin din dorința de a ieși din zona de confort.

În plus, mi-ar plăcea să văd o componentă de futurologie și antropologie aplicată în social media autohtonă. Pot cei 120 de oameni din tabără să se pună de acord pe cele 10 lucruri care se vor întâmpla în SM în anul următor? dar în următorii 5 ani? dar în 10? Cred că ar fi un exercițiu interesant după 4 zile destul de disruptive.

Comentarii

Populare în ultima săptămână

Ricoh ia nota zece pentru marketing emotional

Surprinzător, cu acest teaser ce are puțin peste 5000 de vizualizări.

De fapt nici nu pot să spun că este un teaser. E mai mult un manifest pentru Ricoh GR III, upgrade-ul unei săpuniere excelente pentru fotografia de stradă. Cameră ce brusc a urcat foarte sus pe whishlist-ul meu de anul acesta.

Slow clap.

Bravo.

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

Cum mă împac cu Google Home după 3 săptămâni de la achiziție

Răspunsul super scurt este că mă împac destul de bine.

A fost genul ăla de achiziție pe care nu mi-am dorit-o neapărat, dar acum o lună am prins o ofertă bună la doar 560 de lei sau ceva de genul ăsta pe emag și am zis why not? Chiar și pentru un moft, reducerea de la 720 cât e acum era una semnificativă.

Prima bilă neagră a venit când am vrut să îl bag în priză că am descoperit că e versiunea de UK/US, iar eu nu aveam adaptor de priză. Am la metrou o gheretă cu tot felul de electronice și am rezolvat rapid problema cu 10 lei, dar rezultatul este unul total inestetic pentru cineva care dă mai mult de doi bani de estetică.

Setarea inițială a fost putin problematică pentru că nu reușeam sub nicio formă să setez multi-user voice matching-ul, dar până la urmă soluția s-a dovedit a fi destul de simplă, chit ca am pierdut vreo 2 ore să o găsesc: trebuia să reseteze voice recognition-ul din Google Assistant-ul de pe telefon. Poate ajută pe cineva pe viitor informația asta.

După ce l-am seta…