Treceți la conținutul principal

De ce ești haplea, boss?


Zilele trecute la ceas de seară, un magazin online de pe la noi gresește prețul unui telefon cu un ordin de mărime. În loc să fie 2200 și ceva lei, era doar 220 și ceva - așa că isteria pe Internete s-a dezlănțuit și lumea începe să își comande câte un telefon de backup. Conform comunicatului lor de presă (e vorba de Quickmobile dacă e cineva curios), aproape 3000 de oameni au plasat comenzi pe care nu le vor livra vreodată pentru că legislație și pentru că disclaimer pe site.

Am fost și eu unul dintre cei 3000 pentru că a fost prima oară când eram pe fază când se greșea un preț și mi-am zis că nu e momentul să ratez trenul cu cărniță pentru că trebuiau să își asume pierderea de 150 000 euro și să livreze telefoanele. Știam de legislație, dar mi-am zis că un click și o plată la livrare nu are cum să facă rău în caz că or să fie mai catolici decât Papa.

Ca mine au fost mulți și reacțiile ulterioare stau ca dovadă a acestui mod de gândire, dar printre oamenii normali s-au strecurat și niște hapleangii. Sunt cei care au comandat 4-6-10 telefoane, ca să fie, și tot ei au gura cea mai mare prin comentarii.



Băiatul asta, Valentin, a făcut brusc o pasiune pentru cele 10 telefoane pe care intenționa să le împartă cu nevasta, 2 foste, mama, sora, nepoata, coleg de birou și șofer (și nu, nu glumesc - chiar asa a zis). El e un caz clasic de haplea și practic e motivul pentru care țara asta a ajuns unde a ajuns!

Și nici măcar nu glumesc. Uite ce reacție vehementa are. Ceva desprins parcă din expunere.ro sau cum naiba se numește acum propaganda rusească pentru idioți.


De asta nu putem avea lucruri drăguțe...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Deschidere: Shoteria Stația Fantastică

Generația nouă de petrecăreți din Centrul Vechi a dat naștere unui concept interesant: fast bar-ul. Locul unde ajungi să bei ceva cu niște prieteni înainte de poposi într-un club. Așa de încălzit puțin și de intrat în spiritul de petrecere. E locul unde n-ai scaune să te parchezi la povești sau să zăbovești cu orele. Totul e pe repede înainte.

E suficient să ajungi o seară în Shoteria 1 - Stația de primă alcoolizare - să simți pe pielea ta cât de bine a prins. Grupuri și grupuri de oameni care vin să dea un shot - două înainte de a se duce regulamentar la 23:00 în club. Ajută și faptul că au varietate de shot-uri pentru toate gusturile, așa că nu mare e mirarea să vezi grupuri de fete cot la cot shot la shot cu grupuri de băieți.

Lucrurile au mers atât de bine în ăștia 2 ani de Shoteria 1 încât vineri au mai deschis un loc. De data asta s-au concentrat pe long drinks sau shotail-uri cum le zic ei. Un loc puțin mai măricel ca primul, dar sub același concept-umbrelă. Un loc unde să pet…

Monitoarele de gaming, 9 ani mai târziu

Săptămâna trecută am dat o fugă să văd cele mai noi monitoare de gaming de la Samsung și mi-am adus aminte de o întâmplare la un lan party de acum 9 ani. Ne-am strâns noi în sufrageria unui prieten și ne-am chinuit regulamentar să facem rețeaua să meargă. Pe vremea aia așa stăteau lucrurile, te strângeai, băgai niște bere și vreo 5 ore te chinuiai să vă vadă rețeaua pe toți.

Octavian Fulger de la WASD primise un monitor de gaming în teste și l-a adus la micul nostru lan party. Ca să înțelegeți ce însemna atunci un monitor de gaming, noi majoritatea încă eram pe monitoare cu tub. Era science fiction ideea de monitor led de gaming.

Ăsta mai avea în plus și comenzile pe touch. Incredibil. Nici nu apăruse prima generație de Iphone, touch-ul era la nivelul fantezist de tehnologie. Eh. Pleacă Fulger să ia niște ceva și ne lasă pe noi, maimuțele, cu monitorul cu touch.

Nu exagerez, cred că 30-40 de minute ne-am chinuit să îl pornim. Ceva nu se lega. Încercam să îl atingem în toate felurile …

Social Media Summit București 2017

S-au vorbit multe ieri la Social Media Summit, dar un lucru m-a bucurat enorm: Este oficial! Facebook Apps au murit și au fost declarate moarte în cadrul unei conferințe. Poate părea amuzant pentru unii, alții știau asta de 2-3 ani, dar e bine că în sfârșit putem închide capitolul ăsta rușinos din social media.

În rest, blogging-ul a fost declarat market standard și a ajuns într-o zonă de normalitate similară socialului (dpdv al canalelor de comunicare). Nu mai e nimic special să fii blogger, la fel cum toată lumea se așteaptă ca un brand să fie social. Viitorul stă sub semnul videoului și a creatorilor de conținut video. Vloggerii sunt factorul exotic de anul trecut pentru oamenii din comunicare.

Partea a doua a zilei a venit cu o inițiativă interesantă: introducerea în clasificarea ocupațiilor din România a job-urilor astea apărute în ultimii ani: ux designer, socia media manager, front end etc.

Insight-ul este unul destul de amuzant, mai toată lumea care lucrează pe un job din ace…