Treceți la conținutul principal

Tendințele primăvară-vară de la Metrorex Fashion Week

În centru sus avem o creație Cristiano l'Obor
Am văzut cu toții pantalonii aceia tăiați în genunchi și ne-am întrebat de ce? Genunchiul luat individual nu este sexy - chiar cercetătorii britanici susțin asta într-un top de acum 3 ani despre cele mai atrăgătoare și mai puțin atrăgătoare părți ale corpului. Nici nu poți spune că te ajută să îți reglezi temperatura corpului că nu este o zonă atât de bine vascularizată. În plus, face întreg procesul de îmbrăcare mai dificil, chiar dacă cu foarte puțin.

Deci nu e sexy, nu e practic și nu ușurează lucrurile. Așa că nu poți să nu te întrebi de unde și de ce a apărut nevoia asta de expunere a rotulei? Răspunsul este extrem de simplu: pentru că e fashionable. Și pentru că toate lucrurile fashionable nu respectă niciun criteriu de mai sus. De asta au ajuns populari pantalonii cu tăietura la un singur genunchi, o gaură mai mare la unul și o tăietura la celalalt sau în cazuri extreme câte o tăietură/gaură la fiecare genunchi!

Dar fashionul internațional are o viziune în general limitată și de asta nu o să vezi niciodată lucruri prea îndrăznețe de la marii designeri. Trebuie să vii la Metrorex Fashion Week pentru a vedea ceva cu adevărat spectaculos. Îți iei acreditarea de 5 lei și apoi parcă pășești în altă lume. În jurul tău vezi doar creații ale marilor de case de moda bucureștene: Big BERCCENI, idm & Co sau Cristiano l'Obor. Asta ca să numesc doar câteva din cele mai vechi și prestigioase.

La MFW vezi de fapt chintesența filozofiei Be stupid! Așează-te pe un scaun și mergi de la un capăt la altul și pregătește-te pentru un spectacol. Vor defila prin fața ta cele mai inedite combinații vestimentare. Cele mai avangardiste fake-uri. Cele mai noi tendințe și cele mai mândre și încrezătoare modele. Nu poți să ratezi o astfel de ocazie.

Acolo vei găsi tendințele pentru acest sezon!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Deschidere: Shoteria Stația Fantastică

Generația nouă de petrecăreți din Centrul Vechi a dat naștere unui concept interesant: fast bar-ul. Locul unde ajungi să bei ceva cu niște prieteni înainte de poposi într-un club. Așa de încălzit puțin și de intrat în spiritul de petrecere. E locul unde n-ai scaune să te parchezi la povești sau să zăbovești cu orele. Totul e pe repede înainte.

E suficient să ajungi o seară în Shoteria 1 - Stația de primă alcoolizare - să simți pe pielea ta cât de bine a prins. Grupuri și grupuri de oameni care vin să dea un shot - două înainte de a se duce regulamentar la 23:00 în club. Ajută și faptul că au varietate de shot-uri pentru toate gusturile, așa că nu mare e mirarea să vezi grupuri de fete cot la cot shot la shot cu grupuri de băieți.

Lucrurile au mers atât de bine în ăștia 2 ani de Shoteria 1 încât vineri au mai deschis un loc. De data asta s-au concentrat pe long drinks sau shotail-uri cum le zic ei. Un loc puțin mai măricel ca primul, dar sub același concept-umbrelă. Un loc unde să pet…

Monitoarele de gaming, 9 ani mai târziu

Săptămâna trecută am dat o fugă să văd cele mai noi monitoare de gaming de la Samsung și mi-am adus aminte de o întâmplare la un lan party de acum 9 ani. Ne-am strâns noi în sufrageria unui prieten și ne-am chinuit regulamentar să facem rețeaua să meargă. Pe vremea aia așa stăteau lucrurile, te strângeai, băgai niște bere și vreo 5 ore te chinuiai să vă vadă rețeaua pe toți.

Octavian Fulger de la WASD primise un monitor de gaming în teste și l-a adus la micul nostru lan party. Ca să înțelegeți ce însemna atunci un monitor de gaming, noi majoritatea încă eram pe monitoare cu tub. Era science fiction ideea de monitor led de gaming.

Ăsta mai avea în plus și comenzile pe touch. Incredibil. Nici nu apăruse prima generație de Iphone, touch-ul era la nivelul fantezist de tehnologie. Eh. Pleacă Fulger să ia niște ceva și ne lasă pe noi, maimuțele, cu monitorul cu touch.

Nu exagerez, cred că 30-40 de minute ne-am chinuit să îl pornim. Ceva nu se lega. Încercam să îl atingem în toate felurile …

Social Media Summit București 2017

S-au vorbit multe ieri la Social Media Summit, dar un lucru m-a bucurat enorm: Este oficial! Facebook Apps au murit și au fost declarate moarte în cadrul unei conferințe. Poate părea amuzant pentru unii, alții știau asta de 2-3 ani, dar e bine că în sfârșit putem închide capitolul ăsta rușinos din social media.

În rest, blogging-ul a fost declarat market standard și a ajuns într-o zonă de normalitate similară socialului (dpdv al canalelor de comunicare). Nu mai e nimic special să fii blogger, la fel cum toată lumea se așteaptă ca un brand să fie social. Viitorul stă sub semnul videoului și a creatorilor de conținut video. Vloggerii sunt factorul exotic de anul trecut pentru oamenii din comunicare.

Partea a doua a zilei a venit cu o inițiativă interesantă: introducerea în clasificarea ocupațiilor din România a job-urilor astea apărute în ultimii ani: ux designer, socia media manager, front end etc.

Insight-ul este unul destul de amuzant, mai toată lumea care lucrează pe un job din ace…