Treceți la conținutul principal

Tendințele primăvară-vară de la Metrorex Fashion Week

În centru sus avem o creație Cristiano l'Obor
Am văzut cu toții pantalonii aceia tăiați în genunchi și ne-am întrebat de ce? Genunchiul luat individual nu este sexy - chiar cercetătorii britanici susțin asta într-un top de acum 3 ani despre cele mai atrăgătoare și mai puțin atrăgătoare părți ale corpului. Nici nu poți spune că te ajută să îți reglezi temperatura corpului că nu este o zonă atât de bine vascularizată. În plus, face întreg procesul de îmbrăcare mai dificil, chiar dacă cu foarte puțin.

Deci nu e sexy, nu e practic și nu ușurează lucrurile. Așa că nu poți să nu te întrebi de unde și de ce a apărut nevoia asta de expunere a rotulei? Răspunsul este extrem de simplu: pentru că e fashionable. Și pentru că toate lucrurile fashionable nu respectă niciun criteriu de mai sus. De asta au ajuns populari pantalonii cu tăietura la un singur genunchi, o gaură mai mare la unul și o tăietura la celalalt sau în cazuri extreme câte o tăietură/gaură la fiecare genunchi!

Dar fashionul internațional are o viziune în general limitată și de asta nu o să vezi niciodată lucruri prea îndrăznețe de la marii designeri. Trebuie să vii la Metrorex Fashion Week pentru a vedea ceva cu adevărat spectaculos. Îți iei acreditarea de 5 lei și apoi parcă pășești în altă lume. În jurul tău vezi doar creații ale marilor de case de moda bucureștene: Big BERCCENI, idm & Co sau Cristiano l'Obor. Asta ca să numesc doar câteva din cele mai vechi și prestigioase.

La MFW vezi de fapt chintesența filozofiei Be stupid! Așează-te pe un scaun și mergi de la un capăt la altul și pregătește-te pentru un spectacol. Vor defila prin fața ta cele mai inedite combinații vestimentare. Cele mai avangardiste fake-uri. Cele mai noi tendințe și cele mai mândre și încrezătoare modele. Nu poți să ratezi o astfel de ocazie.

Acolo vei găsi tendințele pentru acest sezon!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Avem sute de mii de abonați, dar ce le vindem?

Săptămâna trecută am fost la prezentarea studiului InfluenceMe: A 360 Perspective on Romanian Influencers (comunicat de presa & infografic) unde prin spatele sălii se mustăcea când se vorbea de sutele de mii de views, afișări și abonați pe care influențatorii autohtoni le au. Nu pentru că e ceva în neregulă cu aceste cifre, ci pentru că grosul acestor cifre reprezintă o generație căreia îi este greu să vinzi ceva.

Azi de dimineață un reportaj de pe Pro Tv vorbea despre procentul de 23% dintre tinerii între 20 și 24 de ani care preferă să nu își continue studiile sau să nu se angajeze pentru că le este mai comod să stea pe ajutoare de la stat sau pe banii părințiilor.

Cred că acum o lună vedeam pe Facebook pe un prieten care se plângea de al 3-lea caz de tânăr care a renunțat la job în prima zi de muncă și încerca să înțeleagă ce naiba era în capul lor de au cedat atât de repede mai ales că job-ul era în zona de IT.

Pui toate astea cap la cap și începi să îți faci griji ca om de m…

Mirajul legumelor și fructelor de la țăran

Dacă te-ai uita în gura Internetului, ai putea să te juri că nu există legumă mai bună ca cea de la țăran. Că ăla o crește cum se făcea odinioară - cu mâinile și multă trudă - și cel mai probabil bio pentru că nivelul de tehnologizare se știe că e la nivelul Marii Uniri. Ajută și că o mână de hipsteri s-au apucat de agricultură și acum vând roșii cu povești demne de Oscaruri.

Problema e că realitatea stă puțin diferit. E mai scump la țărani și legumele nu prea sunt demne de pozat pe Instagram. Și nici n-au tot timpul quinoa. Și parcă au și program scurt și nu îi găsești la 10 seara. Și parcă îți aduci aminte că ai găsit niște viermi în cireșele alea luate anul trecut. Și parcă nici nu ai chef de conversație și tocmeală. Și multe alte scuze.

Gustul diferit nu îl contest, deși dacă e să fiu sincer diferență e doar între legumele românești vs cele străine, iar aia e lesne de explicat prin climă, sol și soiuri diferite. Nu sunt absurd și înțeleg că e vorba de produse diferite, mai ales i…

Cifrele primelor 3 săptămâni cu un cățel

Pentru că tot mă luase puțin la mișto Vali că mi-am luat câine pentru like-uri și engagement pe rețelele sociale, m-am gândit să aștern pe blog niște numere referitoare la ce înseamnă să îți iei un câine.

Poate ajută pe careva, poate nu - este un exercițiu interesant.

Costul inițial: cumpărat câine și niște basic stuff pe care să le aibă prin casă (mâncare pentru aproximativ 2 luni, pătură, țarc, castroane și pad-uri pe care să își facă nevoile): 3588 RON. O bună parte din costul ăsta reprezintă costul de achiziție în sine care poate să varieze în funcție de unde iei câine. Ca idee - diferența de preț între o canisă din Timișoara și una din București este de 1835 RON.

Costul cu entertainment pentru câine - jucărele, lesă și zgardă: 323 RON. Eu aici am avut noroc cu un prieten care mi-a dat o mulțime de prostioare care le-au rămas mici câinilor lui. În funcție de unde iei jucăriile respective, prețul poate să crească vertiginos. Când vine vorba de lesă și zgardă vă recomand să fiți zg…