Treceți la conținutul principal

Mixul de joi: Cinepolitica, Uber mai ieftin, arme născute din foc și muzică clasică la metrou

Mixul de joi: Cinepolitica, Uber mai ieftin, arme născute din foc și muzică clasică la metrou

Săptămâna asta a fost burdușită de anunțuri și evenimente, așa ca m-am gândit să le aștern într-un format de care sper să mă țin: în fiecare joi mi-am propus să fac un mix de lucruri cool și interesante de care m-am lovit în săptămâna respectivă. Ăsta e primul episod.

Până duminică puteți să mergeți la singurul festival din România dedicat filmului politic: Cinepolitica. Este la Cinema Elvire Popesco și zilnic au pe seară 2 sau 3 (în weekend) proiecții premiate internațional. Festivalul este la a 5-a ediție și eu cu rușinea de rigoare pot spune că am aflat abia anul ăsta de el. Programul se găsește aici.

Uber a scăzut cu 10% prețurile. Nu pot spune că este o schimbare majoră, pentru mine sunt doar 1-2 lei economisiți în medie pe cursă, dar și ăia se pot strânge frumos să contribuie la răscumpărarea unei beri belgiene. Tariful de bază s-a întors în zona celui de la lansarea de acum un an: 1.45 lei / km și pornire. Cursa minima de 8 lei și 0.24 lei/minut. Mai multe detalii se găsesc pe blogul lor aici.

Miercuri mai mulți bucureșteni participanți la Metrorex Fashion Week (inside joke) au aflat că #artanumusca. Timp de două ore cei care ajungeau cu metroul în Piața Unirii 1 erau întâmpinați de acorduri de muzică clasică. Eu am prins ultimele 10 minute din spectacol, dar pot spune că cei care nu știau de eveniment erau cei mai bucuroși spectatori. Evenimentul de miercuri a fost doar avanpremiera Festivalul de Muzică Clasică la Metrou #4 care va avea loc între 18-22 aprilie în Piața Unirii 1, Piața Unirii 2, Universitate și Piața Victoriei între orele 17:30-19.  Wow. Fix în orele de vârf, pariu că o să vedem hateri pe social media?

Pentru ca următorul nivel în bricolaj hipsteresc e să îți deschizi o fierărie, HISTORY anunță un serial la care bărbații vor savura în continuu: Arme nascute din foc (Forged in fire).

În acest show, cei mai buni armurieri se întrec în atelierul de fierărie pentru câștigarea premiului de 10.000 de dolari si a titlului suprem de campion “Forged in Fire”. Serialul are premiera în România pe 27 aprilie, iar următoarele episoade vor fi difuzate în fiecare miercuri, de la 22:00.
Mai e doar un pas până când vom avea live-uri pe canalele de sport cu Armored Combat League! *fingers crossed*

Închei cu ceva ce ce am aflat aseară la #prindeculoare: există o cârpă numită Colour Catcher care face sortarea hainelor pentru spălat redundantă. Arunci cârpa în mașina de spălat și poți să speli orice culori și non culori fără grijă. Sună puțina a magie, dacă e să mă întrebi pe mine. 

Cam ăsta a fost mixul de joi.  Sper ca l-ați găsit util. 

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Strongbow - de ceva vreme lansata si la noi in 3 sortimente

Lansarea efectiva a fost acum vreo 3-4 saptamani, dar am evitat sa scriu despre asta inainte sa o localizez offline intr-un supermarket. Oho si cat de greu a fost sa fac asta. Am vanat in Carrefour-ul si Mega Image-ul de la Piata Unirii de parca viata mea depindea de asta.

Cred ca m-ati vazut p-acolo. Cu ochii mijiti, eram cel nehotarat la raionul de beri de import. Ocazional faceam 13-14 si pe la cele cu arome si chiar pe la sucuri - de unde sa stiu unde naiba ar pune ei cidrul (mai are rost sa zic si de mere?).

Gata cu panica! intr-un tarziu au bagat si la mine in cartier cidru Strongbow.


Ce as putea sa zic despre Strongbow? Este un hard cider (4.5% alcool) si la noi in tara vine in trei variante: gold apple, red berries si elderflower. Gold e cel clasic de care probabil ai mai baut prin irish pub-uri, cel de soc nu este pentru toata lumea datorita aromei puternice, iar cel de fructe de padure pare o varianta mai domolita a unui Framboise.

Dupa ce am testat intensiv toate variantele…