Treceți la conținutul principal

nu lasati heyo.ro sa fie noul caracal online

Maine (teoretic) ar trebui sa se lanseze HeYo.ro un proiect F5 (adica realitatea catavencu) si TreeWorks (adica zelist)... adica alta retea sociala. De data asta, cu un twist. E pentru tineri. Tadaaa... luam hi5-ul si dam cu el de pamant. Ei bine, nu. Nu vor sa intre pe segmentul hi5 de boraci, dar cred ca o sa fie inevitabil.

Heyo.ro este un site de competitii (foarte, foarte tare ideea) pentru minori. De fapt e pentru toata lumea, dar minorii parca sunt cei devorati de nevoia de competitie (nitel aspirational la statutul de alpha male who gets some pussy).

Deci, competitii online, zice Catalin Teninta:
Unele mai traznite (Cea mai sonata poza de grup), altele mai aplicate (Cel mai bun fotbalist), altele mai elitiste (Cel mai tare chitarist), altele mai generale (Cel mai bun SMS de dragoste). De fapt, o sa fie zeci de competitii saptamanal.

Acum, singura mea rugaminte (care are legatura si cu titlul) este sa nu lasati competitiile astea la liber (adica fiecare sa isi faca propria competitie) ca o sa ajungeti *locul* online unde s-a varsat caruta cu prosti.

Zic asta, gandidu-ma ca se va ajunge usor la provocari/competitii onano-manelistice de tip jackass. E doar un scenariu nitel pesimist servit de mine, dar cred ca e bine sa porniti la drum stiind in ce sa nu trasformati produsul.

Anyway - cu tot cu lasanre au si un concurs in care puteti castiga bannere pe zelist (sa moara @fluture de oftica) sau un ipod nu stiu ce model, daca vii tu cu cel mai bun slogan pentru site (link).

Eu zic ca un slogan bun este : Adevar sau provocare?

Nu are legatura cu site-ul dar suna al dracului de bine.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Populare pe blog în ultima săptămână

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

In 8 luni de rulat tigari am economisit ...

Acum aproape 8 luni (fara 2-3 zile) m-am apucat sa imi rulez singur tigarile din motive financiare si de gust. Astazi am avut curiozitatea sa imi numar cutiile de filtre goale pe care le-am pastrat fix pentru postul asta. 16 cutii a cate 200 de filtre fiecare adica cam 3200 de tigari in 8 luni. Echivalentula a 160 de pachete de tigari. Wow. Mi se pare foarte mult. Dar tot raul spre bine. Lasati-ma sa va demonstrez.

Inainte fumam un pachet de tigari pe zi. M-am apucat acum de rulat tigari acum ~240 de zile si am fumat echivalentul a 160 de pachete de tigari. Drept urmare am fumat cu 80 de pachete mai putin decat inainte. Putin mai sanatos pentru ca tabachera mea scoate tigari subtiri si inainte eram cu Kent lung.

Notițe după Digitalium 2019

După ce anul trecut scriam că parcă s-au concentrat prea mult pe fentat algoritmul platformei, anul ăsta a fost totul atât de generic încât mă gândeam cu regret că n-ar strica niște growth hacking presărat peste prezentări.

În realitate problema e la mine pentru că Digitalium nu este gândită ca o conferință pentru cei care lucrează prin agenții de digital/pr/social media. Asta e lesne de înțeles când arunci un ochi prin sală și nu recunoști pe nimeni de la nicio altă agenție.

Așa că însemnarea asta nu are o direcție bine definită cui se adresează asa că rog să mi se scuze nevoie de a da mental copy paste într-o postare. Experții îmi vor critica notițele pentru că sunt prea banale, iar cei o țâră curioși nu vor înțelege mare lucru pentru că n-a fost un tutorial de digital.

Dar pentru că am promis cuiva că voi publica notițele, mă văd "forțat" să înșir câteva idei dezbătute luni la #Digitalium2019.

În contextul Instagram Ads, s-a vorbit despre cum reclamele trebuie să își dep…