Treceți la conținutul principal

say hello to my little hitler

[tot sta in draft insemnarea asta ... asa ca m-am gandit sa vada si ea lumina zilei]

Avem urmatoarea campanie pentru prezervative:


Iti pasa ca il nasti pe hitler?


Si intrebarile mele firesti -  daca ai sti ca il nasti pe hitler tu ca mama sau tata ... l-ai omori? Eu ma indoiesc amarnic. Este sange din sangele tau si trebuie sa fii cu adevarat nemilos sa faci asta. Plus ca din cate stiu eu hitler nu a facut rau niciodata parintilor asa ca ce m-ar interesa pe mine in calitate de parinte ca e hitler sau nu?

Nici nu cred ca vreo vecina/vecin ar avea tupeu sa zica ceva de baietelul meu.  Ma rog ... ideea asta de campanie se cam $%#$ pe prezumtia de nevinovatie. Asta e problema clasica cu preemtive strike-ul (eu vad in viitor si te atac pe tine inainte pentru ca stiu ca tu o sa ma ataci in viitor .... dar si tu vezi in viitor si faci acelasi lucru ca mine) ... ajunge sa fie absurd la un moment dat.

Plus sa fim nitel seriosi ... armate intregi nu au putut sa il opreasca pe hitler (intrebati la polonezi si francezi) si tu vrei sa-mi spui ca 0.5-1mm de latex poate? Creativilor ... va face hitler un blitzkrieg de nici nu mai apuci sa iti pui prezervativul.

Comentarii

  1. Mâncă niţel căcat creativul care a croşetat campania aia, pentru că ascensiunea şi nebunia lui Hitler s-a datorat la 'jde mii de factori, nu mătărângii lu tat-su.

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu, stiu nu are legatura cu post-ul DAR !!! tu faci reclama mascata la FANTA!!! got you:D Doua admiratoare.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Cele 10 lucruri care îți vor distruge restaurantul

Pe la începutul anului s-a deschis pe lângă mine un loc care avea potențial să devină destinația favorită de ieșit la bere pe vreme rea sau friguroasă. Începuseră bine și cred că nu era săptămână în care să merg pe acolo de cel puțin două ori.

Lucrurile au mers așa o perioadă și păreau că vor rezista primului an în probabil cea mai saturată zona de going out a Bucureștiului. Asta până când n-a mai mers. Nu s-au curățat, dar am fost acum vreo două zile p-acolo și cam bătea vântul. Aveau doar două mese ocupate din 25 cât cred că are pe două etaje. 
Și probabil că patronul nu înțelege cum a ajuns în situația asta în nici măcar jumătate de an de la lansare așa că m-am gândit să îl ajut cu niște răspunsuri. Nu exact despre pub-ul lui restaurant, dar prin listă probabil că va regăsi câteva greșeli pe care le-a făcut și el.

1. Muzica care este mult prea tare. Ăsta e un blestem al nostru ca specie pentru că nu reușim să înțelegem că omul nu prea are chef de țipat peste masă atunci când mănân…

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

În marketing există prezumția de nevinovăție?

Adică dacă eu am impresia că tu ai făcut ceva ilegal pentru a îți promova afacerea, dar este destul de improbabil ca cineva să poată demonstra asta, pot să te consider din prima vinovat sau chiar trebuie dovezi palpabile? Vorba aia, nu se apucă nimeni să îți facă campanie de awareness pentru că te urăște.

Asta e dilema mea de azi și am un exemplu concret cunoscut bucureștenilor.

Pe de-o parte Capitala s-a umplut în ultimele două luni de graffiti-uri cu "I ❤️ Buchetino", pe de alta florăria de luxBuchetino zice că nu are nicio legătură sau că ești cont fals vechi de 10 ani dacă le zici ceva de presupusul vandalism.

Chit că are sediul la nici 350 de metri de graffiti-ul de pe Biblioteca Națională a României și că e singurul brand cu numele asta din țară. Chit că formularea asta a mai folosit-o anul trecut magazinul din Londra sau tatăl antreprenoarei acum vreo două zile. N-au fost ei.

Și chiar dacă există o urmă de îndoială, n-ai cum să fii sigur fără dovezi.

Acum între noi f…