Treceți la conținutul principal

ARPU (Average revenue per user)

Cum s-ar zice ... degeaba ai 600 milioane de useri daca nu poti sa ii vinzi. In alta ordine de idei blogul asta a avut in 2010 un ARPU de 2.2 euro centi.

Tu ce ARPU (cat profit ti-a adus fiecare vizitator unic) ai avut in 2010 bloggere? Cum calculezi? Transformi in euro toate beneficiile pe care le-ai primit din cauza blogului in 2010 (cash, produse, excursii sau whatever) si apoi imparti la cati unici ai avut in 2010. Valoarea o sa fie cati euro ti-a adus fiecare vizitator unic.


Comentarii

  1. Hmm, mie imi iese 1,29 euro centi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Prefer oricand aia 4.2 eurocenti ai lui Arhi :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Valorile sunt o combinatie de trafic cu profit. Se poate observa ca cei cu trafic mai mic au valori mai mari.

    RăspundețiȘtergere
  4. E normal, daca Arhi are de 12 ori mai mult trafic decat mine, sa i se distribuie profitul pe om. Nu mi se pare relevant indicatorul asta in nicio ecuatie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ba da ... daca la sfarsit compari cu un cpm :)

    RăspundețiȘtergere
  6. voi in loc sa va bucurati ca aveti un revenue pe cap de vita furajata mai mare deca al meu, va certati in cepemeuri :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare pe blog în ultima săptămână

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

In 8 luni de rulat tigari am economisit ...

Acum aproape 8 luni (fara 2-3 zile) m-am apucat sa imi rulez singur tigarile din motive financiare si de gust. Astazi am avut curiozitatea sa imi numar cutiile de filtre goale pe care le-am pastrat fix pentru postul asta. 16 cutii a cate 200 de filtre fiecare adica cam 3200 de tigari in 8 luni. Echivalentula a 160 de pachete de tigari. Wow. Mi se pare foarte mult. Dar tot raul spre bine. Lasati-ma sa va demonstrez.

Inainte fumam un pachet de tigari pe zi. M-am apucat acum de rulat tigari acum ~240 de zile si am fumat echivalentul a 160 de pachete de tigari. Drept urmare am fumat cu 80 de pachete mai putin decat inainte. Putin mai sanatos pentru ca tabachera mea scoate tigari subtiri si inainte eram cu Kent lung.

Notițe după Digitalium 2019

După ce anul trecut scriam că parcă s-au concentrat prea mult pe fentat algoritmul platformei, anul ăsta a fost totul atât de generic încât mă gândeam cu regret că n-ar strica niște growth hacking presărat peste prezentări.

În realitate problema e la mine pentru că Digitalium nu este gândită ca o conferință pentru cei care lucrează prin agenții de digital/pr/social media. Asta e lesne de înțeles când arunci un ochi prin sală și nu recunoști pe nimeni de la nicio altă agenție.

Așa că însemnarea asta nu are o direcție bine definită cui se adresează asa că rog să mi se scuze nevoie de a da mental copy paste într-o postare. Experții îmi vor critica notițele pentru că sunt prea banale, iar cei o țâră curioși nu vor înțelege mare lucru pentru că n-a fost un tutorial de digital.

Dar pentru că am promis cuiva că voi publica notițele, mă văd "forțat" să înșir câteva idei dezbătute luni la #Digitalium2019.

În contextul Instagram Ads, s-a vorbit despre cum reclamele trebuie să își dep…