Treceți la conținutul principal

inutilitatea protestelor in Romania

M-am uitat cu acelasi dezinteres la protestele occupyromania slash raed - ca nici ei saracii nu stiu ce se intampla acolo - si mi-am adus aminte de o teorie mai veche de a mea. Noi ca natie nu stim sa protestam. Nu stim sa ne organizam. Nu stim cum sa ne comportam ca sa fim luati in serios.

Cand e demonstratie/protest suntem pe 2 dispozitii:

  • suntem bugetari. e ok. zi libera platita. hore. dansuri. cantece. mici. papusi. catrene. glume. barfe. frecat duda fara scop. nu stim ce sa cerem altceva in afara de demisie. nu stim de ce am venit exact. nu suntem coerenti in mesaje. 
  • suntem tineri. studenti. fara minte. hai la bataie. spargem ce putem. ne caftim. ca in galerie. batem ce apucam. ne batem intre noi. dar sa batem si jandarmii. plangem la televizor ca jandarmul a dat in noi. nu avem coaie. nu avem mesaj. nu avem minte. 
Acum serios - tu ai lua in considerare cerintele unor astfel de oameni? Exact. Nu stim sa protestam. Nici noi intre noi nu ne luam in serios ... atunci de ce ne-ar lua ei? Personal prefer sa stau acasa decat sa ma asociez cu oricare dintre aceste 2 stari de spirit liber (lol) pentru ca imi strica starea generala de zen. Hai tipati cu mine jos nihasa.

Comentarii

  1. Bogdan, ne poți spune cum se organizeză un protest?

    RăspundețiȘtergere
  2. In primul rand legal si in al doilea rand civilizat. Fara injuraturi, fara postere funny fara ceva amuzant. E o chestie serioasa. Cu mase de oameni: tineri, batrani, copii, barbati si femei - fiecare plaja de varsta sa fie acoperita.

    Iar cel mai important e sa existe un singur mesaj clar pentru fiecare protestatar. Am prins la televizor chestii de genul - am venit sa protestez ca nu imi gasesc loc de munca sau ca nu vreau sa mai platim rate. Bun.

    Si inca o chestie de super bun gust e sa vina la protest cei care produc ceva in tara asta si care conteaza. Adica daca ies tot ruptii in cur la protest cam aia e calitatea demonstratiei tale. Daca iti ies managerii din corporatii si patura aia de mijloc care produce bani pentru tara asta .... abia atunci e un semnal demn de ascultat.

    RăspundețiȘtergere
  3. permite-mi sa il citez pe PigBrother http://cheezburger.com/Builder/RenderPreview/d5164cee-32db-459e-b54e-0d488132eabd

    RăspundețiȘtergere
  4. bai, ce sa zic...e bine daca in conditiile astea, in Romania de azi, starea ta generala e zen. problema e ca pentru cei mai multi dintre noi, si pentru Romania, starea nu e deloc zen.

    RăspundețiȘtergere
  5. Munceste si vezi-ti de treaba si te asigur ca o sa fie mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  6. I-auzi ca te asigura, eu zic sa treci la treaba. Cu pauza sau fara? Sa le zicem si alora care o sa iasa iar in primavara, pe principiu ”la munca ba, nu la intins mana”. Chestie care e de fapt o contradictie logica, pentru ca daca protestezi nu mai poti munci. Poate doar daca esti Iisus, da nici El nu era ubicuu. Si daca aia au muncit, s-au saturat sa munceasca pe nimic si au iesit in strada, solutia e...sa munceasca? Superb.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…