eSports - The big numbers for marketing people

Se da urmatorul brief - vrem sa ajungem la barbatii intre 21 si 34 de ani din US si EU. Nu vrem sa ignoram domnisoarele, dar split-ul sa fie 70% barbati - 30 % femei. Peste 70% sa aiba un job full time destul de bine platit si mai mult de jumatate dintre acestia sa fie casatoriti. In plus, peste 20% sa fie obisnuiti sa lase online lunar sume importante pentru entertainment. Bonus - nu ne dorim o aventura de o noapte. Vrem sa fim in his face cam 40 de ore pe luna. Ah, era sa uit. Vrem un reach de 70 de milioane. Unde gasim asa ceva?

TV? - prea scum!

eSports? - hmmm we could.





Imaginile sunt luate de aici, iar studiul il gasesti la downloadat aici.

Singura observatie pe care o mai fac la final - doua brand-uri mari au inteles dinamismul si potentialul sportului electronic, iar ca urmare organizeaza sau sponsorizeaza competitii mari de jocuri. E vorba de Intel (de vreo 2-3 ani) si Coca-Cola (anul trecut si anul acesta).

Comentarii

Postări populare în ultima lună

manolo si jean acesti miki alexandrescu de la eurosport

Generator de nume de cocalari!

Va mai aduceti aminte de Vacanta Mare?