Treceți la conținutul principal

Doua lucruri pe care nu le credeam posibile in anul 2014

Povestea incepe cam asa: Facebook crede de vreo cateva luni ca blogul acesta s-ar putea sa fie nesigur. As vrea sa subliniez acest s-ar putea, pentru ca incertitudinea asta este importanta. Eu cand am vazut asta, m-am conformat si am inceput sa testez tot felul de tool-uri online care sa imi zica ce este unsafe la el. Aparent nimic. Totul e bine si frumos. E doar un false positive.

Se mai intampla, nu? Hai ca vorbesc cu cei de la Facebook si scap de problema asta. *Cri cri cri* . N-ai cum sa vorbesti cu cei de la Facebook. Nu raspund la email sau la telefon. Esti redirectat catre suportul online, dar acela nu are problema ta listata si nici nu s-a chinuit cineva de la Facebook sa raspunda vreodata la celalalte zeci de thread-uri care detaliau probleme identice cu a mea. Vorba aia "n-ai cotizat niste banuti, de ce m-ar interesa de tine".

Bantuit de aceasta problema, am tot cautat rezolvari. Am vorbit chiar si cu cei de la Bitdefender care au fost foarte draguti si au verificat daca am vreo problema la blog sau daca sunt listat ca unsafe. Iti dai seama ca raspunsul lor a fost cel la care ma asteptam: nu esti unsafe.

Am gasit apoi niste oameni care spuneau ca au trimis scrisori Facebook-ului si ca la scurt timp dupa le-a fost ridicata eticheta de might be unsafe. Ok. Ca sa scap de piticul asta de pe creier m-am apucat de scris o scrisoare. Prima din viata mea....

Aproape 30 de ani au trecut fara sa fiu fortat sa scriu o scrisoare, dar cumva Facebook a reusit sa schimbe asta. Am stat regulamentar la coada aferenta oricarui oficiu postal si am trimist o scrisoare cu delivery report catre sediul Facebook din Irlanda. Acum o luna. O luna in care n-am primit vreun semn de la Posta Romana ca au reusit sau nu sa livreze scrisoarea. O luna in care nu s-a schimbat nimic cu nesiguranta mea. O luna de asteptare pentru care a trebuit sa platesc 18 lei (nu stiu de ce aveam senzatia ca scrisorile le trimiti aproape gratis).

Situatia e atat de idioata incat este de-a dreptul amuzanta. In momentul acesta nu stiu exact ce este mai penibil: faptul ca cea mai mare retea sociala nu raspunde la nimic altceva in afara de scrisori sau ca Posta Romana nu reuseste sa trimita in mai putin de o luna o scrisoare pana in Irlanda? Asta presupunand ca nu e pierduta pe undeva.

E tragic-comic, dar e realitatea acestui blog. N-am ce sa fac mai mult si oricum problema nu e la mine. Zic asta pentru cei care ma mai atentioneaza din cand in cand ca am blogul infectat. Nu. Nu este. Oricum formularea Facebook era might be unsafe  ca nu sunt siguri :)

Comentarii

  1. Ah, a început să apară l.facebook.com la refferals?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu înțeleg exact întrebarea, dar am refferals de la l.fb

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristina Hrisca15 martie 2015, 10:23

    Și cum ai rezolvat ? Am aceeași problemă .

    RăspundețiȘtergere
  4. N-am rezolvat. Cumva s-a remediat singur - http://www.nihasa.ro/2015/02/s-dat-liber-la-share.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristina Hrisca16 martie 2015, 17:21

    Offf. Mersi pentru răspuns. Eu sunt sătulă de problema asta. ...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Strongbow - de ceva vreme lansata si la noi in 3 sortimente

Lansarea efectiva a fost acum vreo 3-4 saptamani, dar am evitat sa scriu despre asta inainte sa o localizez offline intr-un supermarket. Oho si cat de greu a fost sa fac asta. Am vanat in Carrefour-ul si Mega Image-ul de la Piata Unirii de parca viata mea depindea de asta.

Cred ca m-ati vazut p-acolo. Cu ochii mijiti, eram cel nehotarat la raionul de beri de import. Ocazional faceam 13-14 si pe la cele cu arome si chiar pe la sucuri - de unde sa stiu unde naiba ar pune ei cidrul (mai are rost sa zic si de mere?).

Gata cu panica! intr-un tarziu au bagat si la mine in cartier cidru Strongbow.


Ce as putea sa zic despre Strongbow? Este un hard cider (4.5% alcool) si la noi in tara vine in trei variante: gold apple, red berries si elderflower. Gold e cel clasic de care probabil ai mai baut prin irish pub-uri, cel de soc nu este pentru toata lumea datorita aromei puternice, iar cel de fructe de padure pare o varianta mai domolita a unui Framboise.

Dupa ce am testat intensiv toate variantele…