In tara unde iarna prinde de fiecare data pe nepregatite autoritatile, ploaia are acelasi efect la nivelul cetateanului de rand. Nu stiu daca e vitejie, inconstienta sau nepasare - dar undeva in tartacuta ne este hardcodat sa ne acceptam soarta de vesnici plouati.
Uita-te acum pe fereastra si numara cati oameni pregatiti pentru ploaie sunt pe strada. Intr-un oras in care ai in medie aproape 120 de zile pe an cu ceva precipitatii (vorbesc de Bucuresti ), doar o adunatura de excentrici au umbrele. Din ce ramane mai avem cativa cu ceva impermeabil pe ei, dar majoritatea e cu teasta goala si cu pantalonul de trening fluturand in vant.
Le citesti apatia in priviri, le vezi vezi disperarea in adidasii uzi le simti frigul care nu e impresionat de gecuta mult prea scurta si nu iti pare rau de ei. Si-au asternut asa cum si-au dorit. Pentru ca asta nu are cum sa nu fie altceva in afara de o alegere. Nu este o greseala. Ploua de ore bune. Nimic nu s-ar schimba nici de ar ploua de cateva zile.
![]() |
photo by Thomas8047 |
Ce nu inteleg eu este cum de nici un brand n-a vazut acest potential gigantic de reclama aproape gratuita. Da-le naiba o umbrela branduita si bucura-te apoi de zeci de ani de reclama cu precipitatii. Pai, nu?
Ahem... exista un obiect din aceeasi sfera tematica ce are potential mai mare decat umbrela: http://raluxa.com/un-obiect-atat-de-simplu-dupa-vorba-dupa-port/
RăspundețiȘtergerePe mine personal nu ma incanta pelerinele de ploaie, desi par sa te protejeze mai bine. Le gasesc dezgustatoare - mai ales pe alea de unica folosinta.
RăspundețiȘtergere