Treceți la conținutul principal

Ploua de cateva ore si pe strada inca vezi oameni surprinsi de vremea de afara...

In tara unde iarna prinde de fiecare data pe nepregatite autoritatile, ploaia are acelasi efect la nivelul cetateanului de rand. Nu stiu daca e vitejie, inconstienta sau nepasare - dar undeva in tartacuta ne este hardcodat sa ne acceptam soarta de vesnici plouati.

Uita-te acum pe fereastra si numara cati oameni pregatiti pentru ploaie sunt pe strada. Intr-un oras in care ai in medie aproape 120 de zile pe an cu ceva precipitatii (vorbesc de Bucuresti ), doar o adunatura de excentrici au umbrele. Din ce ramane mai avem cativa cu ceva impermeabil pe ei, dar majoritatea e cu teasta goala si cu pantalonul de trening fluturand in vant.

photo by Thomas8047
Le citesti apatia in priviri, le vezi vezi disperarea in adidasii uzi le simti frigul care nu e impresionat de gecuta mult prea scurta si nu iti pare rau de ei. Si-au asternut asa cum si-au dorit. Pentru ca asta nu are cum sa nu fie altceva in afara de o alegere. Nu este o greseala. Ploua de ore bune. Nimic nu s-ar schimba nici de ar ploua de cateva zile. 

Ce nu inteleg eu este cum de nici un brand n-a vazut acest potential gigantic de reclama aproape gratuita. Da-le naiba o umbrela branduita si bucura-te apoi de zeci de ani de reclama cu precipitatii. Pai, nu?

Comentarii

  1. Ahem... exista un obiect din aceeasi sfera tematica ce are potential mai mare decat umbrela: http://raluxa.com/un-obiect-atat-de-simplu-dupa-vorba-dupa-port/

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe mine personal nu ma incanta pelerinele de ploaie, desi par sa te protejeze mai bine. Le gasesc dezgustatoare - mai ales pe alea de unica folosinta.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Mileul de Aur - premiile neoficiale ale publicității

Industria creativă e puțin meschină. Din exterior se văd doar campaniile alea mișto unde s-au aliniat toate planetele posibile din univers, iar din interior sunt zile-luni-ani de făcut chestii mediocre pentru că cineva trebuie să le facă și pe alea. Orice banalitate de ambalaj, afiș publicitar, banner sau postare de social media a fost făcută de un om care visează să urce cândva pe scenă și să citească un discurs plictisitor de mulțumire.

Ei bine, ieri acești oameni au avut ocazia să facă asta la gala de premierea a Mileului de Aur. Un festival organizat mai mult ad-hoc pentru a râde puțin de creativitatea banală a industriei. Ca idee, la o categorie a câștigat un sticker alb de pus pe o fereastră pentru a ascunde un aer condiționat. Cu adevărat amuzant este că aia aparent era a 3-a versiune a respectivului sticker. Cam ăsta e nivelul de banalitate de care te mai lovești prin industria asta.

Dar și când urci pe scena aia, nebunie. Chiar dacă te înscrii și te votezi singur, cum a făcu…

Trailer: Pentru Romania (2018)

Deși am fost destul de critic în trecut cu filmele românești, mă bucură de fiecare dată când aflu câte ceva despre ce mai scoate cinematografia autohtonă. Ieri cam pe la prânz primesc un email cu o invitație de vizionare. Aveam alte pe cap așa că i-am dat cu marks as unread până azi dimineață când am avut niște minute libere.
...intr-o societate bantuita de indoiala, cu o scara a valorilor fundamentale subreda, dezordine sociala, crize politice, culturale sau economice, exista tentatia unui refugiu intr-un trecut al implinirii si al luminii. Acesta este Mitul Varstei de Aur, care, pentru societatea romaneasca de azi, este intruchipat intrucatva si de perioada Antichitatii, cand pe teritoriul actual al Romaniei locuiau triburi ale geto-dacilor.  " Pentru Romania " este filmul care aduce razboinicii daci in zilele noastre.
Doi razboinici daci ajung in prezent si descopera o Romanie care ii pune pe ganduri. Intriga filmului regizat de Andrei Barbat ii poarta pe protagonisti in…

10 lucruri pe care să le faci atunci când aplici la un job la care nu vrei să ajungi la interviu

Internetul e plin de oameni care te vor învăța ce trebuie să faci pentru a aplica pentru jobul visurilor tale, dar nimeni nu acoperă partea ailaltă. Partea aia când ai chef să te lamentezi puțin pe Internet că angajatorii sunt toți o apă și un pământ și mai bine te faci influencer de succes pentru că ai aplicat la zeci de job-uri și nici măcar unul nu te-a chemat la interviu.

E și asta o artă și din păcate este una destul de exclusivistă, dar stați fără griji că fac eu puțină lumină cu aceste sfaturi practice.

Pentru a maximiza șansele să fii ignorat, evită să parcurgi orice ghid de cum ar trebui să te prezinți pentru job-ul pe care ți-l dorești. De fapt aș sugera să trimiți CV-ul doar către job-ul care n-au nimic în comun cu parcursul tău profesional sau educațional de până acum. Cu cât mai diferite, cu atât mai bine. Arde-o cool cu angajatorul. Trântește-i un sunt leneș și foarte eficient, de asta nu trimit CV sau orice altceva. Hai să ne cunoaștem într-un email. Bagă-l în pitch. Tri…