Treceți la conținutul principal

Cel mai mult si mai mult urasc oamenii care porcesc fostul angajator

Cateodata imi e mila de credinciosii care se inghesuie sa pupe oase facatoare de minuni. Saracii se inchina, in necunoastere de cauza, la ceva ce nu e la fel de spectaculos ca minunea schimbarii locului de munca.

Minune care le ofera glas mutilor, vindeca coloane vertebrale si aduna prosperitare hormonala in testicule sfrijite de povara timpului. 

Imi dau seama de ce n-au prins la publicul larg, de multe ori se manifesta online pe canalele de comunicare ale fostului angajator, pentru ca o data cu noul job la concurenta si-ai dat seama de calitatea indoielnica a fostului loc de munca.



Nu vreau sa vorbesc de loialitate sau de ironia intregii situatii, vreau doar sa incerc sa inteleg ce crede ca va obtine astfel. Fostul angajator o sa inceapa sa planga ca l-a pierdut pe GigelX? Noul angajator o sa il mangaie pe cap si o sa il scarpine pe burta? Oare ce ii trece prin cap cand scrie apasat si cu rautate respectivele comentarii (mincinoase de cele mai multe ori)?

Daca te uiti la profilele lor, daca ii pandesti putin online, par oameni aproape normali. Poate le citesti putina rautate si frustrare in ochi, poate vezi dincolo de imaginea afisata pe Facebook, dar nu e atat de vizibila tendinta asta de a musca mana care i-a pus niste bani pe card in urma unei munci prestate.

Mizerabili. 

Comentarii

Populare în ultima săptămână

Ricoh ia nota zece pentru marketing emotional

Surprinzător, cu acest teaser ce are puțin peste 5000 de vizualizări.

De fapt nici nu pot să spun că este un teaser. E mai mult un manifest pentru Ricoh GR III, upgrade-ul unei săpuniere excelente pentru fotografia de stradă. Cameră ce brusc a urcat foarte sus pe whishlist-ul meu de anul acesta.

Slow clap.

Bravo.

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

Cum mă împac cu Google Home după 3 săptămâni de la achiziție

Răspunsul super scurt este că mă împac destul de bine.

A fost genul ăla de achiziție pe care nu mi-am dorit-o neapărat, dar acum o lună am prins o ofertă bună la doar 560 de lei sau ceva de genul ăsta pe emag și am zis why not? Chiar și pentru un moft, reducerea de la 720 cât e acum era una semnificativă.

Prima bilă neagră a venit când am vrut să îl bag în priză că am descoperit că e versiunea de UK/US, iar eu nu aveam adaptor de priză. Am la metrou o gheretă cu tot felul de electronice și am rezolvat rapid problema cu 10 lei, dar rezultatul este unul total inestetic pentru cineva care dă mai mult de doi bani de estetică.

Setarea inițială a fost putin problematică pentru că nu reușeam sub nicio formă să setez multi-user voice matching-ul, dar până la urmă soluția s-a dovedit a fi destul de simplă, chit ca am pierdut vreo 2 ore să o găsesc: trebuia să reseteze voice recognition-ul din Google Assistant-ul de pe telefon. Poate ajută pe cineva pe viitor informația asta.

După ce l-am seta…