Treceți la conținutul principal

Cel mai cinstit critic de arta aste cel needucat

Nu vreau sa bat obrazul nimanui, dar daca femeia de serviciu a muzeului contemporan in care expui ultima ta instalatie decide ca aceasta e gunoi care trebuie aruncat, atunci ultima ta instalatie este un gunoi care trebuie aruncat.

Oricat de aprieciata e opera ta de catre degustatori de arta contemporana, tot un expert in jeguri si gunoaie e cel care iti ofera cel mai bun feedback.

O angajată care se ocupa cu curăţenia în muzeul Museion Bozen-Bolzano din Italia a confundat o „instalaţie” expusă în instituţie cu gunoaiele rămase în urmă de la o petrecere, aşa că a decis să arunce exponatul. (sursa
Ce este cu adevarat mai amuzant e ca femeia a reciclat si a pus frumos totul in pungi de plastic, pungi din care cei de la muzeu au putut ulterior sa recreeze aproape in totalitate instalatia distrusa.

before and after (foto: nbc spun cei de la adevarul)
Situatia reflecta perfect nivelul de absurditate simbolistica la care au ajuns unele bucati de arta contemporana. Nu toate, dar suficiente incat sa simti o micro voma in gura cand mai citesti cate ceva despre subiect.

Cumva nu iti vine sa crezi ca in toata adunatura de oameni prezenti la vernisaj nu s-a gasit unul care sa tipe: WTF is this?! This is bullshit! Cred ca am devenit prea toleranti sau in sfarsit am inteles ce a vrut sa zica autorul!

Comentarii

Populare în ultima săptămână

Ricoh ia nota zece pentru marketing emotional

Surprinzător, cu acest teaser ce are puțin peste 5000 de vizualizări.

De fapt nici nu pot să spun că este un teaser. E mai mult un manifest pentru Ricoh GR III, upgrade-ul unei săpuniere excelente pentru fotografia de stradă. Cameră ce brusc a urcat foarte sus pe whishlist-ul meu de anul acesta.

Slow clap.

Bravo.

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

Cum mă împac cu Google Home după 3 săptămâni de la achiziție

Răspunsul super scurt este că mă împac destul de bine.

A fost genul ăla de achiziție pe care nu mi-am dorit-o neapărat, dar acum o lună am prins o ofertă bună la doar 560 de lei sau ceva de genul ăsta pe emag și am zis why not? Chiar și pentru un moft, reducerea de la 720 cât e acum era una semnificativă.

Prima bilă neagră a venit când am vrut să îl bag în priză că am descoperit că e versiunea de UK/US, iar eu nu aveam adaptor de priză. Am la metrou o gheretă cu tot felul de electronice și am rezolvat rapid problema cu 10 lei, dar rezultatul este unul total inestetic pentru cineva care dă mai mult de doi bani de estetică.

Setarea inițială a fost putin problematică pentru că nu reușeam sub nicio formă să setez multi-user voice matching-ul, dar până la urmă soluția s-a dovedit a fi destul de simplă, chit ca am pierdut vreo 2 ore să o găsesc: trebuia să reseteze voice recognition-ul din Google Assistant-ul de pe telefon. Poate ajută pe cineva pe viitor informația asta.

După ce l-am seta…