Pepsi știe că nu toate filmele s-au născut egale
Un tăvălug pe social media care a culminat cu Pepsi schimbând afișul publicitar |
Pentru că aici e eșuează cei bătrâni în a își aduce aminte: la o anumită vârstă e cam greu să ai un moment de intimitate, chiar dacă acest moment e compus doar din niște sărutări & co nevinovate. Părinții nu pleacă d-acasă, majoratele sunt din ce în ce mai rare sau vremea d-afara pune un strat gros de goretex între voi. Filmul e doar un pretext. The love must go on.
Cam așa stă treaba. Dacă te gândești că fac asta la un film bun, pare să fie un sacrilegiu. Totuși, dacă mă uit mai bine în imaginea originală observ o sală aproape goală, 3 cupluri pe ultimul rând și vârsta medie a celorlalți care pare să fie in zona 17-18 ani.
Ăsta chiar e un moment. E un film scuză. E ceva ce vezi în timpul zilei. E ceva ce oricum nu ai revedea vreodată. E un film fără pretenții. Hai să ne mai relaxăm. Prefer oricând un pupat silențios in locul unui vorbit la telefon, jucat cadycrush, explicatul filmului prietenului idiot sau whatsappuit.
Plus că n-au făcut asta pe Schindler's List...
Nu mai fiți panseluțe ușor de ofensat!
Comentarii
Trimiteți un comentariu