Treceți la conținutul principal

Pepsi știe că nu toate filmele s-au născut egale

Un tăvălug pe social media care a culminat cu Pepsi schimbând afișul publicitar
Nu sunt afiliat în niciun fel cu Pepsi, dar simt nevoia să trag de urechi social media-ul celor bătrâni și să le spun că au greșit cu hate-ul către mesajul "Filmul e doar un moment, ignoră-l". Argumentele folosite de ei sunt ok dacă presupui că toate filmele s-au născut egale. Sau că mesajul le era adresat lor. Nu! Unele filme sunt extrem de proaste încât producătorii ar trebui să le asigure tuturor spectatorilor un moment de pupăceală pasională abia trecută de vârsta majoratului.

Pentru că aici e eșuează cei bătrâni în a își aduce aminte: la o anumită vârstă e cam greu să ai un moment de intimitate, chiar dacă acest moment e compus doar din niște sărutări & co nevinovate. Părinții nu pleacă d-acasă, majoratele sunt din ce în ce mai rare sau vremea d-afara pune un strat gros de goretex între voi. Filmul e doar un pretext. The love must go on.

Cam așa stă treaba. Dacă te gândești că fac asta la un film bun, pare să fie un sacrilegiu. Totuși, dacă mă uit mai bine în imaginea originală observ o sală aproape goală, 3 cupluri pe ultimul rând și vârsta medie a celorlalți care pare să fie in zona 17-18 ani.

Ăsta chiar e un moment. E un film scuză. E ceva ce vezi în timpul zilei. E ceva ce oricum nu ai revedea vreodată. E un film fără pretenții. Hai să ne mai relaxăm. Prefer oricând un pupat silențios in locul unui vorbit la telefon, jucat cadycrush, explicatul filmului prietenului idiot sau whatsappuit.

Plus că n-au făcut asta pe Schindler's List...

Nu mai fiți panseluțe ușor de ofensat!

Comentarii

Postări Populare

Și tu câtă fericire ai pierdut când ți-ai mărit numărul de followers de 25 ori pe Instagram?

Cred că toți cei care se vor uita la video-ul ăsta se vor împărți imediat în două categorii. Prima a celor care vor trade rapid concluzia că social media și faima nu aduc fericirea, a doua a celor care vor spune că e de fapt o maturizare oarecum de așteptat la vârsta respectivă. Cred că este evident după titlu în ce categorie fac parte.

Dacă e să mă iau după Internet, fata respectivă este ceva produs al industriei de fabricat vedete din nimic. Tot ce este posibil pentru că până azi n-am auzit de ea și e improbabil să mă apuc acum să îi urmăresc cariera muzicală. Cu toate astea, ideea video-ului de mai sus mi se pare foarte tare și Vanity Fair iar a dovedit că știe extrem de bine cu ce se mănâncă socialul ăsta pe pâine.

Și ca să mă întorc la acest video, spuneți-mi voi că nu este undeva în top 5 cele mai triste pe care le-ați văzut în istoria recentă. Cum într-un an de zile zâmbetul și optimismul sunt înlocuite de stres și singurătate.

Hashtag atât de trist.

Să dăm cu sad reaction și …

eMAG: Formare preț în Black Friday

Dezavantajul de a scrie ultimul despre un eveniment e că tot ce era de spus deja a fost spus. Cam așa m-am trezit eu azi când am vrut să pune blog câteva gânduri despre întâlnirea anuală cu cei de la eMAG. Pe Cetin l-a interesat mai mult situația afilierii, pe Răzvan despre market place, Radu planurile lor de viitor, Marius despre Black Friday, iar Alex a pus pe blog într-un mod exemplar tot ce s-a vorbit joia trecută. Eu ce aș pune pe blog în plus?

M-am gândit să zic vreo două lucruri despre prețuri și reduceri. Fie că e vorba de Black Friday sau cine știe ce promoție din cursul anului, oamenii au în general părerea că prețurile nu sunt la nivelul corect. Sunt prea mari, acum două luni era mai ieftin sau alte probleme de gen.

Problema cred că este mai mult de percepție. Mulți au impresia că atunci când vine BF trebuie ca totul să fie la niște prețuri ridicol de mici. Minim jumătate. Recomandabil la un sfert față de cât e în restul timpului. Ideal ar fi ca magazinul sa se roage de ti…

Burgeri de Centenar la McDonald's

Centenarul ăsta a băgat toate brand-urile în priză și fiecare se gândește ce twist românesc ar putea să ofere și ei la rândul lor. Nu zic că pentru 99% din populație această aniversare nu prea contează pentru că poate mă înșel și n-am chef de scandal în weekend, dar în esență nu e nimic rău în acest efort colectiv de a zice ceva de România.

Asta se întâmplă și cu McDonald's care, ca în fiecare toamnă, pune pe tăvile doritorilor produse în ediții limitate. De data asta e vorba de 3 burgerași de inspirație românească cu ingrediente locale. Burgeri pe care am apucat să îi testez în avanpremieră joia asta. Cei 3 burgeri n-au vreo denumire anume așa că s-ar putea să fie dificil de găsit prin meniu, dar astea sunt ingredientele lor:

Burgerul cu carne de porc conține o chiflă pufoasă presărată cu mălai la care se adaugă un sos de muștar, ceapă prăjită, castraveți murați, praz, un mix de varză albă și sfeclă roșie.Burgerul de pui conține carne de pui de la Transavia într-o crustă cu ierbu…