Pepsi știe că nu toate filmele s-au născut egale

Un tăvălug pe social media care a culminat cu Pepsi schimbând afișul publicitar
Nu sunt afiliat în niciun fel cu Pepsi, dar simt nevoia să trag de urechi social media-ul celor bătrâni și să le spun că au greșit cu hate-ul către mesajul "Filmul e doar un moment, ignoră-l". Argumentele folosite de ei sunt ok dacă presupui că toate filmele s-au născut egale. Sau că mesajul le era adresat lor. Nu! Unele filme sunt extrem de proaste încât producătorii ar trebui să le asigure tuturor spectatorilor un moment de pupăceală pasională abia trecută de vârsta majoratului.

Pentru că aici e eșuează cei bătrâni în a își aduce aminte: la o anumită vârstă e cam greu să ai un moment de intimitate, chiar dacă acest moment e compus doar din niște sărutări & co nevinovate. Părinții nu pleacă d-acasă, majoratele sunt din ce în ce mai rare sau vremea d-afara pune un strat gros de goretex între voi. Filmul e doar un pretext. The love must go on.

Cam așa stă treaba. Dacă te gândești că fac asta la un film bun, pare să fie un sacrilegiu. Totuși, dacă mă uit mai bine în imaginea originală observ o sală aproape goală, 3 cupluri pe ultimul rând și vârsta medie a celorlalți care pare să fie in zona 17-18 ani.

Ăsta chiar e un moment. E un film scuză. E ceva ce vezi în timpul zilei. E ceva ce oricum nu ai revedea vreodată. E un film fără pretenții. Hai să ne mai relaxăm. Prefer oricând un pupat silențios in locul unui vorbit la telefon, jucat cadycrush, explicatul filmului prietenului idiot sau whatsappuit.

Plus că n-au făcut asta pe Schindler's List...

Nu mai fiți panseluțe ușor de ofensat!

Comentarii

Postări populare în ultima lună

Lansare: Bere Haiduc de la PENNY Market la 2 lei doza

viteza medie in oras .... 10km/h

Generator de nume de cocalari!