Treceți la conținutul principal

Tendințele primăvară-vară de la Metrorex Fashion Week

În centru sus avem o creație Cristiano l'Obor
Am văzut cu toții pantalonii aceia tăiați în genunchi și ne-am întrebat de ce? Genunchiul luat individual nu este sexy - chiar cercetătorii britanici susțin asta într-un top de acum 3 ani despre cele mai atrăgătoare și mai puțin atrăgătoare părți ale corpului. Nici nu poți spune că te ajută să îți reglezi temperatura corpului că nu este o zonă atât de bine vascularizată. În plus, face întreg procesul de îmbrăcare mai dificil, chiar dacă cu foarte puțin.

Deci nu e sexy, nu e practic și nu ușurează lucrurile. Așa că nu poți să nu te întrebi de unde și de ce a apărut nevoia asta de expunere a rotulei? Răspunsul este extrem de simplu: pentru că e fashionable. Și pentru că toate lucrurile fashionable nu respectă niciun criteriu de mai sus. De asta au ajuns populari pantalonii cu tăietura la un singur genunchi, o gaură mai mare la unul și o tăietura la celalalt sau în cazuri extreme câte o tăietură/gaură la fiecare genunchi!

Dar fashionul internațional are o viziune în general limitată și de asta nu o să vezi niciodată lucruri prea îndrăznețe de la marii designeri. Trebuie să vii la Metrorex Fashion Week pentru a vedea ceva cu adevărat spectaculos. Îți iei acreditarea de 5 lei și apoi parcă pășești în altă lume. În jurul tău vezi doar creații ale marilor de case de moda bucureștene: Big BERCCENI, idm & Co sau Cristiano l'Obor. Asta ca să numesc doar câteva din cele mai vechi și prestigioase.

La MFW vezi de fapt chintesența filozofiei Be stupid! Așează-te pe un scaun și mergi de la un capăt la altul și pregătește-te pentru un spectacol. Vor defila prin fața ta cele mai inedite combinații vestimentare. Cele mai avangardiste fake-uri. Cele mai noi tendințe și cele mai mândre și încrezătoare modele. Nu poți să ratezi o astfel de ocazie.

Acolo vei găsi tendințele pentru acest sezon!

Comentarii

Postări Populare

Și tu câtă fericire ai pierdut când ți-ai mărit numărul de followers de 25 ori pe Instagram?

Cred că toți cei care se vor uita la video-ul ăsta se vor împărți imediat în două categorii. Prima a celor care vor trade rapid concluzia că social media și faima nu aduc fericirea, a doua a celor care vor spune că e de fapt o maturizare oarecum de așteptat la vârsta respectivă. Cred că este evident după titlu în ce categorie fac parte.

Dacă e să mă iau după Internet, fata respectivă este ceva produs al industriei de fabricat vedete din nimic. Tot ce este posibil pentru că până azi n-am auzit de ea și e improbabil să mă apuc acum să îi urmăresc cariera muzicală. Cu toate astea, ideea video-ului de mai sus mi se pare foarte tare și Vanity Fair iar a dovedit că știe extrem de bine cu ce se mănâncă socialul ăsta pe pâine.

Și ca să mă întorc la acest video, spuneți-mi voi că nu este undeva în top 5 cele mai triste pe care le-ați văzut în istoria recentă. Cum într-un an de zile zâmbetul și optimismul sunt înlocuite de stres și singurătate.

Hashtag atât de trist.

Să dăm cu sad reaction și …

eMAG: Formare preț în Black Friday

Dezavantajul de a scrie ultimul despre un eveniment e că tot ce era de spus deja a fost spus. Cam așa m-am trezit eu azi când am vrut să pune blog câteva gânduri despre întâlnirea anuală cu cei de la eMAG. Pe Cetin l-a interesat mai mult situația afilierii, pe Răzvan despre market place, Radu planurile lor de viitor, Marius despre Black Friday, iar Alex a pus pe blog într-un mod exemplar tot ce s-a vorbit joia trecută. Eu ce aș pune pe blog în plus?

M-am gândit să zic vreo două lucruri despre prețuri și reduceri. Fie că e vorba de Black Friday sau cine știe ce promoție din cursul anului, oamenii au în general părerea că prețurile nu sunt la nivelul corect. Sunt prea mari, acum două luni era mai ieftin sau alte probleme de gen.

Problema cred că este mai mult de percepție. Mulți au impresia că atunci când vine BF trebuie ca totul să fie la niște prețuri ridicol de mici. Minim jumătate. Recomandabil la un sfert față de cât e în restul timpului. Ideal ar fi ca magazinul sa se roage de ti…

Burgeri de Centenar la McDonald's

Centenarul ăsta a băgat toate brand-urile în priză și fiecare se gândește ce twist românesc ar putea să ofere și ei la rândul lor. Nu zic că pentru 99% din populație această aniversare nu prea contează pentru că poate mă înșel și n-am chef de scandal în weekend, dar în esență nu e nimic rău în acest efort colectiv de a zice ceva de România.

Asta se întâmplă și cu McDonald's care, ca în fiecare toamnă, pune pe tăvile doritorilor produse în ediții limitate. De data asta e vorba de 3 burgerași de inspirație românească cu ingrediente locale. Burgeri pe care am apucat să îi testez în avanpremieră joia asta. Cei 3 burgeri n-au vreo denumire anume așa că s-ar putea să fie dificil de găsit prin meniu, dar astea sunt ingredientele lor:

Burgerul cu carne de porc conține o chiflă pufoasă presărată cu mălai la care se adaugă un sos de muștar, ceapă prăjită, castraveți murați, praz, un mix de varză albă și sfeclă roșie.Burgerul de pui conține carne de pui de la Transavia într-o crustă cu ierbu…