Treceți la conținutul principal

Tendințele primăvară-vară de la Metrorex Fashion Week

În centru sus avem o creație Cristiano l'Obor
Am văzut cu toții pantalonii aceia tăiați în genunchi și ne-am întrebat de ce? Genunchiul luat individual nu este sexy - chiar cercetătorii britanici susțin asta într-un top de acum 3 ani despre cele mai atrăgătoare și mai puțin atrăgătoare părți ale corpului. Nici nu poți spune că te ajută să îți reglezi temperatura corpului că nu este o zonă atât de bine vascularizată. În plus, face întreg procesul de îmbrăcare mai dificil, chiar dacă cu foarte puțin.

Deci nu e sexy, nu e practic și nu ușurează lucrurile. Așa că nu poți să nu te întrebi de unde și de ce a apărut nevoia asta de expunere a rotulei? Răspunsul este extrem de simplu: pentru că e fashionable. Și pentru că toate lucrurile fashionable nu respectă niciun criteriu de mai sus. De asta au ajuns populari pantalonii cu tăietura la un singur genunchi, o gaură mai mare la unul și o tăietura la celalalt sau în cazuri extreme câte o tăietură/gaură la fiecare genunchi!

Dar fashionul internațional are o viziune în general limitată și de asta nu o să vezi niciodată lucruri prea îndrăznețe de la marii designeri. Trebuie să vii la Metrorex Fashion Week pentru a vedea ceva cu adevărat spectaculos. Îți iei acreditarea de 5 lei și apoi parcă pășești în altă lume. În jurul tău vezi doar creații ale marilor de case de moda bucureștene: Big BERCCENI, idm & Co sau Cristiano l'Obor. Asta ca să numesc doar câteva din cele mai vechi și prestigioase.

La MFW vezi de fapt chintesența filozofiei Be stupid! Așează-te pe un scaun și mergi de la un capăt la altul și pregătește-te pentru un spectacol. Vor defila prin fața ta cele mai inedite combinații vestimentare. Cele mai avangardiste fake-uri. Cele mai noi tendințe și cele mai mândre și încrezătoare modele. Nu poți să ratezi o astfel de ocazie.

Acolo vei găsi tendințele pentru acest sezon!

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…