Treceți la conținutul principal

Tutorial despre cum să creezi terasa perfectă pentru hipstări


Nu cred că am văzut loc hipstăresc care sufere de sindromul meselor goale. Majoritatea sunt ultra pline și îngrămădite, de asta mă gândesc că piața nu e saturata. Loc de încă câteva mai este, iar acest tutorial condensat este aici să creeze un decalog al terasei hipstărești perfecte.


Să începem:
  1. Trebuie să fie pe undeva prin centru, dar nu în zonele ultra umblate de pietoni. Pe undeva prin spatele marelor bulevarde, la o distanță rezonabilă de mers pe jos (max 500m). Ajută să fie într-o zonă mai spălată.
  2. Casă dărăpănată, fostă secție de poliție, o grădină neamenajată de pe vremea comuniștilor - un loc din ăsta încărcat cu povești vrei sa găsești. Bucureștiul e plin de ele și nici nu te va arde la buzunar să îl inchiriezi.
  3. Nu îl amenaja pentru că pierzi tot aspectul ăsta romantic care prinde la histăreală. Partea bună este că cu cât e mai degradat locul, cu atât ai mai puțini bani de investit pentru a îl face autentic hipstăresc.
  4. Scoate niște mese și scaune vechi și practic poți să începi să primești viitorii clienți. Caută prin beciul casei că poate găsești acolo toate decorațiunile astea de care ai nevoie. Alternativ poți să le iei de la târguri de vechituri. Chiar e indicat să nu fie același model. 
  5. Dă cu niște graffiti prin locație dacă nu ai deja. Privește cerul sau ceva ironic la adresa bisericii și a politicienilor - hai că nu e greu. Vezi să nu te iei de corporatiști că nu e bine. Dacă ai dubii, mai bine rămâi pe mesaje motivaționale.
  6. Pe zona de muzică ești acoperit dacă o arzi ironic. De la manele la șlagăre, totul este permis dacă o arzi autentic cu un casetofon sau pick-up. Evită melodiile din ultimii 5-10 ani și totul o să fie bine. 
  7. Niciodată, dar absolut niciodată nu trebuie să ai pe cineva care servește la masă. Ajută să ai la bar doar persoane specializate. Multicolora în cap servește doar sucuri și alte legume băgate la blender, lumbersexualul cu barbă face doar cafea și ceaiuri, ăl' mai bătrân e pe vin și cocktailuri, iar cheliosul mușchiulos vinde doar bere.
  8. Și dacă se face coadă...? Ce n-ai înțeles? Statul la coadă în capitalism este un lucru cool. E pe socializare. 
  9. Dublează prețul la orice. Dacă ai dubii că cineva din targetul tău și-ar dori să cumpere un produs anume, triplează prețul. Crede-mă, funcționează pentru că o arzi ironic. Ah și pentru că tot suntem la capitolul bani - nu da vreodată rest sau bon fiscal. 
  10. Ai nevoie de food truck ocazional pe terasă. Poți chiar să îl ai rezident, dar mai bine să existe o urmă de varietate. Burgerii au fost pe val, acum peștele vine puternic, iar eu estimez că nu ai cum să dai greș cu niște mici vegetarieni - să mă ferească cel sfânt că am folosit cuvântul ăsta. 
Cam atât. Bifează toate 10 punctele și o să fii noul loc hipstero-cool din București.
Nu ai cum să dai greș.

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…