Treceți la conținutul principal

Cel mai ieftin mod de a cumpăra like-uri pe Facebook!

Mă uitam zilele astea la toată nebunia cu Brâncuși pe Facebook. Poze peste poze cu sms-uri de 2 euro, posturi pe blog-uri care condamnă donatul sau încurajează oamenii să doneze și ei - fiecare are o părere și mai toate părerile bune deja au fost scrise. Cum să mulg și eu puțin subiectul ăsta? M-am trezit mult prea târziu să iau o poziție. Poziție care oricum a venit doar așa pentru că efect de turmă și până la urmă sunt doar 2 euro.

Apoi m-a trăznit.

La 8.90 lei, sms-ul pentru Cumințenia Pământului este cel mai eficient mod de a strânge like-uri pe Facebook. La mine a venit cam 0.74 lei pe like. M-am uitat prin ce am mai postat înainte și am cam așa:

  • gulaș de porc gătit la slow cooker - 1.07 lei pe like doar pentru ingrediente
  • pulled pork slow cooked hipstărește - 1.74 lei pe like (două sandvișuri și 3 beri)
  • event cu chef Foa - 5 lei pe like (mâncare, băutură + transport la event)
  • Street Food Festival - 2.18 lei (bilet, mâncare, băutură & transport)
  • luna pozată pe litoralul bulgăresc - 2.61 lei (cazare, drum și d-ale gurii)
  • Summerwell Festival - 2.64 pe like pentru poze multiple
  • papanași la un restaurant - 2.20 lei (mâncare și băutură)

Și exemplele pot continua la nesfârșit. 

Asta ca să nu iau în considerare hardware-ul (un Panasonic LX100) pe ultimile 200 de imagini uploadate pe Facebook care ar adăuga din start 15.5 lei la costul fiecărei poze. Să zicem că ăla e inclus. 

În condițiile astea e lesne de înțeles că un sms de 2 euro la 8833 este de departe cel mai eficient mod de a strânge like-uri pe Facebook. Nici măcar cei care critică nevoia de donații nu au cum să nege acest argument. 

Dacă mă mai întreabă careva de ce am donat asta o să le zic. Pentru like-uri și pentru că este ieftin. 


A photo posted by Daria (@dariastoian) on

Nici nu vreau să mă gândesc cât costă pe like imaginea de mai sus: acuarele, pensule, studio și ore de experiență...

Mai bine dona.

Comentarii

Postări Populare

Și tu câtă fericire ai pierdut când ți-ai mărit numărul de followers de 25 ori pe Instagram?

Cred că toți cei care se vor uita la video-ul ăsta se vor împărți imediat în două categorii. Prima a celor care vor trade rapid concluzia că social media și faima nu aduc fericirea, a doua a celor care vor spune că e de fapt o maturizare oarecum de așteptat la vârsta respectivă. Cred că este evident după titlu în ce categorie fac parte.

Dacă e să mă iau după Internet, fata respectivă este ceva produs al industriei de fabricat vedete din nimic. Tot ce este posibil pentru că până azi n-am auzit de ea și e improbabil să mă apuc acum să îi urmăresc cariera muzicală. Cu toate astea, ideea video-ului de mai sus mi se pare foarte tare și Vanity Fair iar a dovedit că știe extrem de bine cu ce se mănâncă socialul ăsta pe pâine.

Și ca să mă întorc la acest video, spuneți-mi voi că nu este undeva în top 5 cele mai triste pe care le-ați văzut în istoria recentă. Cum într-un an de zile zâmbetul și optimismul sunt înlocuite de stres și singurătate.

Hashtag atât de trist.

Să dăm cu sad reaction și …

eMAG: Formare preț în Black Friday

Dezavantajul de a scrie ultimul despre un eveniment e că tot ce era de spus deja a fost spus. Cam așa m-am trezit eu azi când am vrut să pune blog câteva gânduri despre întâlnirea anuală cu cei de la eMAG. Pe Cetin l-a interesat mai mult situația afilierii, pe Răzvan despre market place, Radu planurile lor de viitor, Marius despre Black Friday, iar Alex a pus pe blog într-un mod exemplar tot ce s-a vorbit joia trecută. Eu ce aș pune pe blog în plus?

M-am gândit să zic vreo două lucruri despre prețuri și reduceri. Fie că e vorba de Black Friday sau cine știe ce promoție din cursul anului, oamenii au în general părerea că prețurile nu sunt la nivelul corect. Sunt prea mari, acum două luni era mai ieftin sau alte probleme de gen.

Problema cred că este mai mult de percepție. Mulți au impresia că atunci când vine BF trebuie ca totul să fie la niște prețuri ridicol de mici. Minim jumătate. Recomandabil la un sfert față de cât e în restul timpului. Ideal ar fi ca magazinul sa se roage de ti…

Burgeri de Centenar la McDonald's

Centenarul ăsta a băgat toate brand-urile în priză și fiecare se gândește ce twist românesc ar putea să ofere și ei la rândul lor. Nu zic că pentru 99% din populație această aniversare nu prea contează pentru că poate mă înșel și n-am chef de scandal în weekend, dar în esență nu e nimic rău în acest efort colectiv de a zice ceva de România.

Asta se întâmplă și cu McDonald's care, ca în fiecare toamnă, pune pe tăvile doritorilor produse în ediții limitate. De data asta e vorba de 3 burgerași de inspirație românească cu ingrediente locale. Burgeri pe care am apucat să îi testez în avanpremieră joia asta. Cei 3 burgeri n-au vreo denumire anume așa că s-ar putea să fie dificil de găsit prin meniu, dar astea sunt ingredientele lor:

Burgerul cu carne de porc conține o chiflă pufoasă presărată cu mălai la care se adaugă un sos de muștar, ceapă prăjită, castraveți murați, praz, un mix de varză albă și sfeclă roșie.Burgerul de pui conține carne de pui de la Transavia într-o crustă cu ierbu…