Treceți la conținutul principal

Cum tu ca om de agenție clădești o relație cu un blogger?

Nu am nicio poză cu hotelul de astă vară așa că ilustrez cu una de la un eveniment de astă toamnă

Poate părea o întrebare cu un răspuns ușor, îl urmărești și interacționezi cu el pe subiecte relevante pe la evenimente, de multe ori timpul este limitat. N-ai timp să citești ce scriu 100+ bloggeri relevanți. E un volum masiv de informație care îți este servită zilnic și a face asta la birou înseamnă automat câteva zeci de ore alocate pe lună doar pentru acest lucru. Nu este cel mai eficient proces, între noi fie vorba. 

Din fericire există alternative și în acest moment una dintre cele mai bune e Biz Social Media Camp - 4 zile la munte de conferințe, training-uri, networking și petreceri la care participă bloggeri, oameni din agenții și clienți. Am fost la ediția din vară ca om de agenție și acum în iarnă merg ca blogger. Din ambele perspective pot spune că evenimentul este mană cerească pe zona de networking. 

Este firesc să te apropii de oameni atunci când stai cu ei de dimineață până târziu în noapte și interacționezi cu ei atât într-un mediu formal cât și mai puțin formal. Ediția de iarnă are loc în perioada 24-27 noiembrie la Pârâul Rece. Acum două zile mai erau 4 locuri rămase și se dau ca pâinea caldă. 

Comentarii

Populare în ultima săptămână

Ricoh ia nota zece pentru marketing emotional

Surprinzător, cu acest teaser ce are puțin peste 5000 de vizualizări.

De fapt nici nu pot să spun că este un teaser. E mai mult un manifest pentru Ricoh GR III, upgrade-ul unei săpuniere excelente pentru fotografia de stradă. Cameră ce brusc a urcat foarte sus pe whishlist-ul meu de anul acesta.

Slow clap.

Bravo.

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

Cum mă împac cu Google Home după 3 săptămâni de la achiziție

Răspunsul super scurt este că mă împac destul de bine.

A fost genul ăla de achiziție pe care nu mi-am dorit-o neapărat, dar acum o lună am prins o ofertă bună la doar 560 de lei sau ceva de genul ăsta pe emag și am zis why not? Chiar și pentru un moft, reducerea de la 720 cât e acum era una semnificativă.

Prima bilă neagră a venit când am vrut să îl bag în priză că am descoperit că e versiunea de UK/US, iar eu nu aveam adaptor de priză. Am la metrou o gheretă cu tot felul de electronice și am rezolvat rapid problema cu 10 lei, dar rezultatul este unul total inestetic pentru cineva care dă mai mult de doi bani de estetică.

Setarea inițială a fost putin problematică pentru că nu reușeam sub nicio formă să setez multi-user voice matching-ul, dar până la urmă soluția s-a dovedit a fi destul de simplă, chit ca am pierdut vreo 2 ore să o găsesc: trebuia să reseteze voice recognition-ul din Google Assistant-ul de pe telefon. Poate ajută pe cineva pe viitor informația asta.

După ce l-am seta…