Treceți la conținutul principal

Mântuleasa 40 - un bar de cartier cu mâncare extrem de bună


N-am mai dat o fugă pe la rubrica asta de review-uri modeste de ceva vreme, așa că mi-am zis că e momentul să schimb asta. De data asta cu o terasă-bar-restaurant destul de central poziționată - foarte aproape de intersecția bulevadului Carol cu Calea Moșilor - Mântuleasa 40 pe numele ei. Deși respectă regula hipstărescă de a îți denumi barul după numele și numărul străzii, n-aș putea spune ca e un loc hipster friendly.

N-au prosecco, salate cu chinoa și bullshit-uri organice. Au bere la halba la doar 5 lei. Pahare generoase de vin rose la 6 lei. Mititei buni. Quesadilla excelentă și niște prăjituri gustoase. E un loc fără prea mari pretenții unde merg cu plăcere cel puțin o dată pe săptămână.

Berea asta la 5 lei ne-a contrariat într-o seară pe mine și pe un prieten. După ce am pus noi țara la cale, ne cam dădea cu virgulă că vedeam pe notă cu ochii încețoșați 5 x 8 beri la halbă. Nu înțelegeam cum împărțim noi 5 beri când fiecare se lăuda cu cel puțin patru beri băute. Eh. O seară memorabilă fără doar și poate.

Coincidența face ca sâmbătă să se întâmple hăcuiala din poza de mai sus. De prin septembrie i-au pus gând rău ăstuia micu și dacă se pricep măcar jumătate la cum fac mâncarea, o să fie bine.

În rest, locul nu excelează în mai nimic. Fetele care te servesc sunt simpatice, dar asta ar trebuie să fie normă pentru toate locurile. Muzica este randomish și nici nu deranjează. Bucătăria parcă se închide la 22:00, iar la etaj sunt niște camere unde te deranjează nimeni.

Ce să mai zic. Mi s-a uscat gâtlejul scriind astea și tare îmi e că dau o fugă în seara asta pe acolo să văd cum mai e treaba cu halba aia rece și mititeii ăia care suculenți. #săfieprimit

Comentarii

Populare pe blog în ultima săptămână

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

In 8 luni de rulat tigari am economisit ...

Acum aproape 8 luni (fara 2-3 zile) m-am apucat sa imi rulez singur tigarile din motive financiare si de gust. Astazi am avut curiozitatea sa imi numar cutiile de filtre goale pe care le-am pastrat fix pentru postul asta. 16 cutii a cate 200 de filtre fiecare adica cam 3200 de tigari in 8 luni. Echivalentula a 160 de pachete de tigari. Wow. Mi se pare foarte mult. Dar tot raul spre bine. Lasati-ma sa va demonstrez.

Inainte fumam un pachet de tigari pe zi. M-am apucat acum de rulat tigari acum ~240 de zile si am fumat echivalentul a 160 de pachete de tigari. Drept urmare am fumat cu 80 de pachete mai putin decat inainte. Putin mai sanatos pentru ca tabachera mea scoate tigari subtiri si inainte eram cu Kent lung.

Notițe după Digitalium 2019

După ce anul trecut scriam că parcă s-au concentrat prea mult pe fentat algoritmul platformei, anul ăsta a fost totul atât de generic încât mă gândeam cu regret că n-ar strica niște growth hacking presărat peste prezentări.

În realitate problema e la mine pentru că Digitalium nu este gândită ca o conferință pentru cei care lucrează prin agenții de digital/pr/social media. Asta e lesne de înțeles când arunci un ochi prin sală și nu recunoști pe nimeni de la nicio altă agenție.

Așa că însemnarea asta nu are o direcție bine definită cui se adresează asa că rog să mi se scuze nevoie de a da mental copy paste într-o postare. Experții îmi vor critica notițele pentru că sunt prea banale, iar cei o țâră curioși nu vor înțelege mare lucru pentru că n-a fost un tutorial de digital.

Dar pentru că am promis cuiva că voi publica notițele, mă văd "forțat" să înșir câteva idei dezbătute luni la #Digitalium2019.

În contextul Instagram Ads, s-a vorbit despre cum reclamele trebuie să își dep…