Treceți la conținutul principal

Fix când mă gândeam că moare Blogspot-ul... bum template-uri noi


Îmi doream să dau un titlu mai senzațional, ceva a la un tabloid de succes, dar mi-am dat seama că în realitate nu interesează pe nimeni. Cine naiba își mai face blog pe Blogger sau Blogspot cum mai este cunoscut? Toți sunt pe servere proprii, hosting de o bere pe lună și toate astea. Ultimii bloggeri stau pe soluții gratuite și cu un viitor incert.

Ca în orice relație abuzivă, mi-a fost frică să fug de Blogger. Dacă mă bate și mă penalizează în căutări? Dacă îmi scade page rank-ul? Mai există page rank? Nici nu contează. Am rămas alături de el de aproape 12 ani. Ca să fiu sincer, mai mult din comoditate. Făcea cam tot ce aveam nevoie fără bătaie de cap.

La început a fost mai greu că el e urâțel de felul lui, dar cu 10 dolari rezolvi și problema asta la niște băieți vietnamezi care abia înțeleg engleză. Reușesc să facă minuni. Un fel de cremă anti rid din reclame, doar că invers. În loc să îți ia 10 ani, te propulsează 10 ani în viitor și te aduce la nivelul actual de cum ar trebui să arate un blog.

Eh, dar chiar și după 12 ani te mai poate surprinde. Fix în momentul în care mă gândeam că se dă stingerea, doar 6 postări pe blogul oficial în ultimul an, vin niște ingineri aiuriți de la Google și aprind nițel lumina oferind 4 template-uri moderne.

Cred cu sinceritate că au pierdut un pariu intern și au trebuit să facă asta într-un weekend, dar tot răul lor spre binele nostru - sau mai bine spus al meu. Nu de alta, dar nu mai știu pe nimeni pe platforma Blogger.

Oricum, am renunțat la template-ul vietnamez de dinainte și am trecut pe unul din cele oficiale. Altceva, nu? Cam simplist și fonturile nițel cam mari, dar pe telefoane și tablete se vede țais. Se încarcă repede și cam asta e tot ce mă interesează în acest moment la un template.

Cele 4 template-uri au fost primite cu răsunet în comunitatea bloggerilor de pe Blogspot, mărturie stau cele 84 de comentarii la postul de pe blogul oficial care le anunța. #nebunie

De fapt întreaga surpriză din această însemnare e că Blogger încă n-a murit și cineva și-a mai pierdut timpul să facă ceva pentru el. Bine! M-a convins. Mai rămân un an să văd ce se întâmplă.

Comentarii

  1. Eu inca mai am blogspot si wp. Le folosesc pe ambele din doua motive: blogger e de foarte multa vreme, wp are teme mai fainute. Asta pana ma dedic doar domeniului. Partea buna la platformele astea gratuite este aceea ca n-am avut probleme niciodata, fata de multe istorioare patite de detinatorii de domenii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde și cât plătești. Cu cât ești mai dedicat cu atât lucrurile stau mai bine, dar sunt de acord cu ceea ce ai zis. Cât timp blogging-ul e de fun, poți să stai liniștit pe o platformă gratuită.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…