Treceți la conținutul principal

3 non-probleme care îi deranjează recent pe bucureșteni


Acum câteva zile nu prea puteam să dorm și pe la ora 4-5 dimineață mă minunam de cât de ușor le este captată atenția bucureștenilor de probleme care în esență nu sunt probleme. Stând eu așa și gândindu-mă, am zis să încropesc o listă a acestor lucruri mărunte care fac Facebook-ul să șuiere.

Cică voucherele de 500 de lei pentru biciclete sunt un fiasco pentru că n-ai pe unde să mergi cu bicicleta. Băgați-vă mintea la cap. Noi încă avem oameni care cresc în centrul Capitalei animale pentru hrană. La 4-5 dimineață ieși pe balcon și te bucuri de cântecele cocoșilor. Și nu cântă din aceeași direcție, sunt mai multe ferme din astea.

Cartelele de metrou se bagă invers în turnicheții noi de la metrou. Așa, și? Iți vine să crezi că într-o zonă unde prețul mediu pe cameră este 5-60 000 de euro, e un bucureștean care crește găini pe balcon? Asta e problema adevărată pe care toți ar trebui să își dea cu părerea.

O să avem un nou monument hidos în Capitală. Încă unul? Mai că încep să râd. Trist cu adevărat e că n-am văzut nicio știre despre țăranii care cresc găini în centrul Bucureștiului. Și mai trist e că aparent legal nu prea ai ce să la faci. Forumurile sunt pline de oameni disperați de vecinii gospodari cu cotețe de găini pe spațiu public, în parcul din jurul blocului sau în apartament.

V-am zis. 3 non-probleme care ne-ar face să credem că trăim într-o Capitală Europeană cu pretenții. Hai sictir. Suntem la un sat din ăsta mai mare nițel.

Comentarii

  1. Viața la sat e frumoasă. Supărarea adevărată e de fapt că ceilalți oameni nu au și ei găini, să ia 3 ouă proaspete dimineața. În altă ordine de idei, urban farming e o super chestie! :) https://www.youtube.com/watch?v=ajzrJOdcwzo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E pe val, știu. Dar mai greu cu roșii care cântă dimineața :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Strongbow - de ceva vreme lansata si la noi in 3 sortimente

Lansarea efectiva a fost acum vreo 3-4 saptamani, dar am evitat sa scriu despre asta inainte sa o localizez offline intr-un supermarket. Oho si cat de greu a fost sa fac asta. Am vanat in Carrefour-ul si Mega Image-ul de la Piata Unirii de parca viata mea depindea de asta.

Cred ca m-ati vazut p-acolo. Cu ochii mijiti, eram cel nehotarat la raionul de beri de import. Ocazional faceam 13-14 si pe la cele cu arome si chiar pe la sucuri - de unde sa stiu unde naiba ar pune ei cidrul (mai are rost sa zic si de mere?).

Gata cu panica! intr-un tarziu au bagat si la mine in cartier cidru Strongbow.


Ce as putea sa zic despre Strongbow? Este un hard cider (4.5% alcool) si la noi in tara vine in trei variante: gold apple, red berries si elderflower. Gold e cel clasic de care probabil ai mai baut prin irish pub-uri, cel de soc nu este pentru toata lumea datorita aromei puternice, iar cel de fructe de padure pare o varianta mai domolita a unui Framboise.

Dupa ce am testat intensiv toate variantele…