Treceți la conținutul principal

Cum rămâi relevant pentru generațiile mai tinere?



Will Smith este actorul unei întregi generații și probabil unul dintre cei mai buni rapperi ai tuturor timpurilor, dar asta nu contează și nu înseamnă nimic pentru generația z. Mă uit pe încasările ultimilor 10 ani și doar două filme reușesc să treacă de 70 de milioane de dolari (MIB 3 și Suicide Squad), asta în condițiile în care cu 10 ani înainte mai toate săreau de 150 de milioane.

Acum nu trebuie să fii cine știe ce geniu pentru a înțelege că ai o problemă și trebuie să faci ceva în direcția asta. Și de făcut a făcut. Cu puțin/mai mult ajutor de la cineva expert în zona de comunicare, Will a devenit social peste noapte. Efectiv peste noapte.

Pe 14 decembrie 2017 și-a deschis contul de Instagram care acum are 11.4 milioane de followers, ajută să îți deschizi contul la Ellen, iar pe 17 decembrie a pornit un fel de vlog/canal de YouTube ce acum are 873 000 de abonați. Evoluția este spectaculoasă și merită urmărită pentru că dacă ar exista biblia oficială a social media-ului, Will Smith ar fi la capitolul ala 8-lea. Fix după How not to Logan Paul. 

Iar ceea ce a făcut el nu este ceva supra omenesc: conștientizezi că ai o problemă, faci o strategie de rezolvarea problemei respective și pui osul la treabă că e în interesul tău să faci asta. Sunt curios cât de repede se vor vedea roadele acestei munci depuse. Cu siguranță cel târziu în 2019 pentru că atunci apare următorul său film, Aladin, unde joacă alături de o gașcă de millennials semi-necunoscuți; dar eu sunt dispus să pun pariu că în 2018 îl vom vedea într-o campanie globală mare. Ceva ce în mod normal e dat la Superbowl.

Până atunci mi-ar plăcea să văd mai multe vedete autohtone cu imagini ponosite printre tineri care decid că a venit momentul să câștige audiența respectivă. Nu de alta, dar dacă deja avem suficienți Logani, mi-ar plăcea să văd și câțiva Willi.

Comentarii

  1. Sincer, nu prea cred ca s-a gandit Will la chestia asta, ci echipa sa de PR.. oricum, o alegere foarte buna avand in vedere trend-urile de azi.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

De unde îmi iau bere mai specială pentru acasă

Dacă ești și tu ca mine, câteodată vrei doar să ajungi acasă și să bei o bere mai specială. Ceva ce nu se găsește cu ușurință prin supermarket-uri. E bună și aia, dar de obicei marile lanțuri de supermarket-uri nu prea își schimbă portofoliu de beri locale/de import suficient de des încât să te surprindă ceva la raft.

Dacă ești din București ai mai multe opțiuni de locuri unde poți merge să cumperi bere artizanală, iar dacă nu ești o poți face online unde mai plătești ~20 de lei costul de livrare.

Cea mai variată ofertă cred că o găsești la The Beer Institute, un start-up al unor prieteni ce deja și-au deschis a doua locație în Agora Floreasca. Cred că le merge bine având în vedere că s-au extins la câteva luni după ce au deschis primul magazin în incinta Carrefour-ului de lângă Cambridge School of Bucharest de la Romană. Sunt foarte activi pe pagina de Facebook și nu cred că trece vreo săptămână fără să facă vreun eveniment pentru pasionații de bere artizanală.

Dacă ai poftă de ceva …

Perfektum Double Black IPA

Acum 3 ani scriam pe blog despre o mică fabrică de bere din cartierul Berceni care tocmai lansase unele dintre cele mai urâte etichete de bere artizanală. Atunci zicem că băieții ăștia de la ArtBrew sunt de urmărit pentru că sunt printre singurii care fac o bere decentă. Pe cât de mult i-am lăudat în postarea respectivă, pe atât de mult n-am mai auzit nimic de ei în tot acest timp.

Asta până acum vreo câteva zile când am dat total întâmplător de noua lor Black IPA.

Nume: Perfektum Double Black IPA
Stil: Black IPA
Alcool: 8.2%
Origine: Romania
Producător: ArtBrew
Preț: 21 de lei în Craft și Draft

Aia veche mi-a plăcut pentru că aducea destul de mult cu ceva ce am făcut într-o vară acasă: o bere cu o culoare frumoasă care stârnea reacții puternice chiar și în cei care nu prea le aveau cu berea.
Parcă așa sună mai frumos decât adevărul: o bere care te făcea să te strâmbi din nas încă de la prima gură. Dar unii sunt masochiști ca mine și apreciază gustul acesta puternic de caramel.

Double Blac…