Treceți la conținutul principal

Cum rămâi relevant pentru generațiile mai tinere?



Will Smith este actorul unei întregi generații și probabil unul dintre cei mai buni rapperi ai tuturor timpurilor, dar asta nu contează și nu înseamnă nimic pentru generația z. Mă uit pe încasările ultimilor 10 ani și doar două filme reușesc să treacă de 70 de milioane de dolari (MIB 3 și Suicide Squad), asta în condițiile în care cu 10 ani înainte mai toate săreau de 150 de milioane.

Acum nu trebuie să fii cine știe ce geniu pentru a înțelege că ai o problemă și trebuie să faci ceva în direcția asta. Și de făcut a făcut. Cu puțin/mai mult ajutor de la cineva expert în zona de comunicare, Will a devenit social peste noapte. Efectiv peste noapte.

Pe 14 decembrie 2017 și-a deschis contul de Instagram care acum are 11.4 milioane de followers, ajută să îți deschizi contul la Ellen, iar pe 17 decembrie a pornit un fel de vlog/canal de YouTube ce acum are 873 000 de abonați. Evoluția este spectaculoasă și merită urmărită pentru că dacă ar exista biblia oficială a social media-ului, Will Smith ar fi la capitolul ala 8-lea. Fix după How not to Logan Paul. 

Iar ceea ce a făcut el nu este ceva supra omenesc: conștientizezi că ai o problemă, faci o strategie de rezolvarea problemei respective și pui osul la treabă că e în interesul tău să faci asta. Sunt curios cât de repede se vor vedea roadele acestei munci depuse. Cu siguranță cel târziu în 2019 pentru că atunci apare următorul său film, Aladin, unde joacă alături de o gașcă de millennials semi-necunoscuți; dar eu sunt dispus să pun pariu că în 2018 îl vom vedea într-o campanie globală mare. Ceva ce în mod normal e dat la Superbowl.

Până atunci mi-ar plăcea să văd mai multe vedete autohtone cu imagini ponosite printre tineri care decid că a venit momentul să câștige audiența respectivă. Nu de alta, dar dacă deja avem suficienți Logani, mi-ar plăcea să văd și câțiva Willi.

Comentarii

  1. Sincer, nu prea cred ca s-a gandit Will la chestia asta, ci echipa sa de PR.. oricum, o alegere foarte buna avand in vedere trend-urile de azi.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…