.calif se lansează la punct fix

.calif se lansează la punct fix Biz Seaside Camp

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta. 
Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebunuri cu elicopterul după o discuție care cred că a decurs similar ca cea de sus. Oamenii sunt nebuni cum s-ar spune, dar de fapt au doar o țâră de tupeu. De asta sunt și atât de vizibili într-o industrie extrem de aglomerată.

În altă ordine de idei, Calif a decis că generația nicio zi fără selfie este cea către care vor să se îndrepte de acum înainte și au făcut chiar și un manifest în direcția asta cu Psihotrop. Manifest care sună binișor chiar și pentru urechile mele bătrâne.

E curajos. E inedit pe zona asta de ceva în lipie, dar cred că o să le iasă. Prea mult timp am stat pe Instagram sub asuprirea burgerașilor!

Comentarii

Postări populare în ultima lună

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

In 8 luni de rulat tigari am economisit ...

Trebuie să și vrei să fii manipulat