Treceți la conținutul principal

Un anunț mai puțin mediatizat săptămâna trecută: Panasonic lansează LX100 II

Panasonic lansează LX100 II

Fix cu o zi înainte ca Nikon să anunțe noua gamă de mirrorless-uri, Panasonic a anunțat mai pe șestache versiunea nouă a camerei foto pe care o folosesc de vreo 2 ani jumătate: LX100 II. E un fel de point and shoot mai pe steroizi care vine cu o serie de upgrade-uri de bun simț pentru 2018:
  • touch screen
  • mai mulți megapixeli (17 de la 12) pe un senzor mai nou
  • post focus
  • mai multe butoane configurabile
  • USB charging
  • și vreo 2 noi efecte monocrom
Totul în același body și cu aceeași lentilă (24-75mm f/1.7-2.8) ca modelul din 2014, dar cu un preț mai mare cu vreo 100-150 de euro ca a versiunii precedente la lansare. Vom vedea exact în Octombrie cu ce preț va ajunge la noi, cel mai probabil undeva sub 5000 de lei. 

Ce vreau să zic de fapt cu postarea asta e că niciodată până acum n-am urmărit cu interes zvonurile sau anunțurile de noi camere foto. Chiar dacă aveam sau nu camere foto, nu m-a pasionat subiectul atât de mult încât să stau cu sufletul la gură așteptând data X pentru a descoperi noile funcționalități.

E cu atât mai ciudat acum când telefoanele pot să se bată de la egal cu compactele astea high end în condiții perfecte de iluminare. Te pomenești că mâine-poimâine o să scriu despre cum experiența de fotografiere contează mai mult decât comoditatea care ți-o oferă telefonul din buzunar. Nebunie. 

În altă ordine de idei, dacă nu vă interesează ce aduce nou LX100 II, acum e momentul să cumpărați un LX100 I. Pe Olx anunțurile cu modelul vechi au crescut exponențial, iar prețurile se învârt între 1300 și 2000 de lei. 

Eu am fost mai cumpătat și am pus cam pe la jumătate prețul imediat după ce am citit anunțul de lansare, deși acum nu știu dacă aș vrea să o vând sau nu. Sunt mai nehotărât ca partid din Opoziție.

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…