Treceți la conținutul principal

Un anunț mai puțin mediatizat săptămâna trecută: Panasonic lansează LX100 II

Panasonic lansează LX100 II

Fix cu o zi înainte ca Nikon să anunțe noua gamă de mirrorless-uri, Panasonic a anunțat mai pe șestache versiunea nouă a camerei foto pe care o folosesc de vreo 2 ani jumătate: LX100 II. E un fel de point and shoot mai pe steroizi care vine cu o serie de upgrade-uri de bun simț pentru 2018:
  • touch screen
  • mai mulți megapixeli (17 de la 12) pe un senzor mai nou
  • post focus
  • mai multe butoane configurabile
  • USB charging
  • și vreo 2 noi efecte monocrom
Totul în același body și cu aceeași lentilă (24-75mm f/1.7-2.8) ca modelul din 2014, dar cu un preț mai mare cu vreo 100-150 de euro ca a versiunii precedente la lansare. Vom vedea exact în Octombrie cu ce preț va ajunge la noi, cel mai probabil undeva sub 5000 de lei. 

Ce vreau să zic de fapt cu postarea asta e că niciodată până acum n-am urmărit cu interes zvonurile sau anunțurile de noi camere foto. Chiar dacă aveam sau nu camere foto, nu m-a pasionat subiectul atât de mult încât să stau cu sufletul la gură așteptând data X pentru a descoperi noile funcționalități.

E cu atât mai ciudat acum când telefoanele pot să se bată de la egal cu compactele astea high end în condiții perfecte de iluminare. Te pomenești că mâine-poimâine o să scriu despre cum experiența de fotografiere contează mai mult decât comoditatea care ți-o oferă telefonul din buzunar. Nebunie. 

În altă ordine de idei, dacă nu vă interesează ce aduce nou LX100 II, acum e momentul să cumpărați un LX100 I. Pe Olx anunțurile cu modelul vechi au crescut exponențial, iar prețurile se învârt între 1300 și 2000 de lei. 

Eu am fost mai cumpătat și am pus cam pe la jumătate prețul imediat după ce am citit anunțul de lansare, deși acum nu știu dacă aș vrea să o vând sau nu. Sunt mai nehotărât ca partid din Opoziție.

Comentarii

Postări Populare

Și tu câtă fericire ai pierdut când ți-ai mărit numărul de followers de 25 ori pe Instagram?

Cred că toți cei care se vor uita la video-ul ăsta se vor împărți imediat în două categorii. Prima a celor care vor trade rapid concluzia că social media și faima nu aduc fericirea, a doua a celor care vor spune că e de fapt o maturizare oarecum de așteptat la vârsta respectivă. Cred că este evident după titlu în ce categorie fac parte.

Dacă e să mă iau după Internet, fata respectivă este ceva produs al industriei de fabricat vedete din nimic. Tot ce este posibil pentru că până azi n-am auzit de ea și e improbabil să mă apuc acum să îi urmăresc cariera muzicală. Cu toate astea, ideea video-ului de mai sus mi se pare foarte tare și Vanity Fair iar a dovedit că știe extrem de bine cu ce se mănâncă socialul ăsta pe pâine.

Și ca să mă întorc la acest video, spuneți-mi voi că nu este undeva în top 5 cele mai triste pe care le-ați văzut în istoria recentă. Cum într-un an de zile zâmbetul și optimismul sunt înlocuite de stres și singurătate.

Hashtag atât de trist.

Să dăm cu sad reaction și …

eMAG: Formare preț în Black Friday

Dezavantajul de a scrie ultimul despre un eveniment e că tot ce era de spus deja a fost spus. Cam așa m-am trezit eu azi când am vrut să pune blog câteva gânduri despre întâlnirea anuală cu cei de la eMAG. Pe Cetin l-a interesat mai mult situația afilierii, pe Răzvan despre market place, Radu planurile lor de viitor, Marius despre Black Friday, iar Alex a pus pe blog într-un mod exemplar tot ce s-a vorbit joia trecută. Eu ce aș pune pe blog în plus?

M-am gândit să zic vreo două lucruri despre prețuri și reduceri. Fie că e vorba de Black Friday sau cine știe ce promoție din cursul anului, oamenii au în general părerea că prețurile nu sunt la nivelul corect. Sunt prea mari, acum două luni era mai ieftin sau alte probleme de gen.

Problema cred că este mai mult de percepție. Mulți au impresia că atunci când vine BF trebuie ca totul să fie la niște prețuri ridicol de mici. Minim jumătate. Recomandabil la un sfert față de cât e în restul timpului. Ideal ar fi ca magazinul sa se roage de ti…

Burgeri de Centenar la McDonald's

Centenarul ăsta a băgat toate brand-urile în priză și fiecare se gândește ce twist românesc ar putea să ofere și ei la rândul lor. Nu zic că pentru 99% din populație această aniversare nu prea contează pentru că poate mă înșel și n-am chef de scandal în weekend, dar în esență nu e nimic rău în acest efort colectiv de a zice ceva de România.

Asta se întâmplă și cu McDonald's care, ca în fiecare toamnă, pune pe tăvile doritorilor produse în ediții limitate. De data asta e vorba de 3 burgerași de inspirație românească cu ingrediente locale. Burgeri pe care am apucat să îi testez în avanpremieră joia asta. Cei 3 burgeri n-au vreo denumire anume așa că s-ar putea să fie dificil de găsit prin meniu, dar astea sunt ingredientele lor:

Burgerul cu carne de porc conține o chiflă pufoasă presărată cu mălai la care se adaugă un sos de muștar, ceapă prăjită, castraveți murați, praz, un mix de varză albă și sfeclă roșie.Burgerul de pui conține carne de pui de la Transavia într-o crustă cu ierbu…