Treceți la conținutul principal

Trailer: Pentru Romania (2018)


Deși am fost destul de critic în trecut cu filmele românești, mă bucură de fiecare dată când aflu câte ceva despre ce mai scoate cinematografia autohtonă. Ieri cam pe la prânz primesc un email cu o invitație de vizionare. Aveam alte pe cap așa că i-am dat cu marks as unread până azi dimineață când am avut niște minute libere.
...intr-o societate bantuita de indoiala, cu o scara a valorilor fundamentale subreda, dezordine sociala, crize politice, culturale sau economice, exista tentatia unui refugiu intr-un trecut al implinirii si al luminii. Acesta este Mitul Varstei de Aur, care, pentru societatea romaneasca de azi, este intruchipat intrucatva si de perioada Antichitatii, cand pe teritoriul actual al Romaniei locuiau triburi ale geto-dacilor. 
" Pentru Romania " este filmul care aduce razboinicii daci in zilele noastre.
Doi razboinici daci ajung in prezent si descopera o Romanie care ii pune pe ganduri. Intriga filmului regizat de Andrei Barbat ii poarta pe protagonisti intr-o calatorie plina de adrenalina, la finalul careia soarta Romaniei va fi schimbata pe veci!
Puțin halucinant, dar am zis că trebuie să văd trailerul pentru a înțelege mai bine despre ce e acest film.

Wow. M-a lăsat fără cuvinte. Ulterior am văzut că și Ovidiu ' Iute la Mișto-uri ' Eftimie a fost surprinzător de pierdut printre litere pixelate după ce s-a uitat la trailer așa că simt eu nevoia să zic două trei lucruri.

Presupunând că n-am înghițit vreo gălușcă și e ceva producție fake/parodie, mi se pare imposibil ca în 2018 să ai o astfel de cinematografie. Asta mai ales când jumătate din vloggerii țării sunt în stare să scoată niște cadre cu vreo două clase peste ce văd în trailer.

În cât timp au filmat, îmi e greu de crezut că nici unul dintre cei implicați în proiect nu a putut să vadă o oră-două de tutoriale After Effects pe YouTube pentru a da o țâră de savoare filmului. Sau nici unul n-a venit cu ideea genială de a traduce partea în engleză, mai ales având în spate mesajul naționalist din spate.

De poveste, idee sau talent actoricesc nu zic nimic pentru că acolo ține de inspirație și alte lucruri care nu pot să fie antrenate mecanic așa că sunt mai darnic cu amatorii.

Mie îmi e puțină jenă să mă duc la un film care se vrea serios și să mă apuc să râd zgomotos, dar de pe pagina lor de Facebook am aflat că rulează în următoarele cinematografe:

➡️ 05 octombrie - Cinema Europa si Cinema Glendale , Bucuresti
➡️ 11 octombrie - Cinema Arta Targu Mures; Cinema Victoria Petrosani, Cinema Dacia Resita, Cinema Luna Caransebes
➡️ 25 octombrie - Cinema Slatina, Slatina
➡️ 08 noiembrie - Cinema Trivale, Pitesti
➡️ 29 noiembrie - Cinema Arta Művész Mozi by Cityplex, Sfantu Gheorghe 

Accesul e gratuit.

Măcar atât.

Comentarii

  1. Salut Bogdan. Multumesc mult pentru interes si pentru postarea despre film. Eu si restul echipei filmului te asteptam cu drag la avanpremiera de pe 4 Octombrie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei,

      Din păcate nu pot să ajung pentru că încă sunt la birou la ora aia, dar sper să aplicați pe viitor feedback-ul primit în urma acestui experiment.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

10 lucruri pe care să le faci atunci când aplici la un job la care nu vrei să ajungi la interviu

Internetul e plin de oameni care te vor învăța ce trebuie să faci pentru a aplica pentru jobul visurilor tale, dar nimeni nu acoperă partea ailaltă. Partea aia când ai chef să te lamentezi puțin pe Internet că angajatorii sunt toți o apă și un pământ și mai bine te faci influencer de succes pentru că ai aplicat la zeci de job-uri și nici măcar unul nu te-a chemat la interviu.

E și asta o artă și din păcate este una destul de exclusivistă, dar stați fără griji că fac eu puțină lumină cu aceste sfaturi practice.

Pentru a maximiza șansele să fii ignorat, evită să parcurgi orice ghid de cum ar trebui să te prezinți pentru job-ul pe care ți-l dorești. De fapt aș sugera să trimiți CV-ul doar către job-ul care n-au nimic în comun cu parcursul tău profesional sau educațional de până acum. Cu cât mai diferite, cu atât mai bine. Arde-o cool cu angajatorul. Trântește-i un sunt leneș și foarte eficient, de asta nu trimit CV sau orice altceva. Hai să ne cunoaștem într-un email. Bagă-l în pitch. Tri…

Și ce faci cu ăla care trișează în jocuri?

Dacă te joci suficient de multe jocuri online este inevitabil să nu dai peste unul care trișează. Și trișează atât de evident încât te întrebi cum de nu îi este jenă să facă asta. Sau mai bine spus, te întrebi ce plăcere mai obține din jocul respectiv știind că toate headshot-urile și kill-urile pe care le face sunt de fapt făcute de un progrămel.

Niciodată nu i-am înțeles pe astfel de oameni și ori de câte ori m-am izbit de ei prin jocuri am ales să le ignor rezultatele și să nu ne le dau satisfacția să mă enerveze. M-ai omorât de 10 ori din partea cealaltă a hărții și faci mișto de mine, foarte bine. Îți spun că ești mai bun. Vorbe goale pentru că amândoi știm că progrămelul respectiv e mai bun și asta nu gâdilă trișorul la orgoliu.

Treaba asta merge în toate cazurile. Cât timp nu îi faci jocul, îi pierzi timpul de pomană. Nu reacționezi cum își dorește, nu obține niciun fel de plăcere, așa că renunță și iese de pe server pentru a căuta altă victimă. Doar așa poți să câștigi cu un

Notițe după Digitalium 2018

N-am mai fost de mult la o conferință doar cu vorbitori străini așa că vineri la Digitalium m-am pus pe luat notițe la ce se prezenta pe scenă. Accentul a fost mai mult pe pragmatism și rețete de succes decât pe emoție și inspirație. Din cauza asta și notițele sunt un mix de banalități amestecate cu sfaturi bune stropite cu niște cifre ce ar arăta bine într-o prezentare.

De fapt ăsta e și principalul motiv pentru care mai merg ocazional la astfel de conferințe: îmi face treaba mai ușoară în a convinge clienții că ceea ce zic e corect. Poate suna stupid, dar în industria asta de social media o poza a unui slide de la o conferință te poate ajuta enorm. Dar m-am scuzat destul așa că hai să trecem prin notițele luate.

Facebook:

Messenger is the new customers service. Majoritatea conținutului postat de brand-uri este extrem de plictisitor atât ca mesaj cât și ca realizare creativăConținutul realizat ar trebui să răspundă pozitiv la una din următoarele întrebări: Does it makes me smile? Does…