Treceți la conținutul principal

Opinie nepopulară: ăștia de la 2020 sunt ușor cringy

Definiție: cringy în engleza de pe internet înseamnă acel moment când îți e puțină jenă că faci parte din aceeași specie cu personajul la care te uiți. Clipa aia când strâmbi puțin din maxilar, întorci ușor capul spre dreapta și aproape că vrei să închizi ochii pentru a nu îți rămâne întipărită pe retină imaginea respectivă.

Alianța 2020 ne place pentru că sunt toți din generația noastră.

N-au trecut politic dubios și încă n-au avut ocazia să dezamăgească.

Promisiunile lor ne fac să visăm la o România ca în afară.

Par să fie alternativa de care avem nevoie noi ăștia care putem mai de grabă să susținem o conversație în engleză decât în rusă.

Băi dar câteodată sunt cringy.

Și nu doar pe partea de discursuri care par să fie copilul din flori între Ballmer și Cook, ci și lucrurile pe care le fac la evenimente.

Ca exemplu să luăm video-ul de mai jos. Dansul de la 3:18 este un veritabil moment de wtf pe stilul petrecere de final de liceu unde doi mai pricepuți cu dansul se dau în spectacol în fața tuturor. Poate e de la montaj, dar mi-a venit să închid ochii ca în definiția de mai sus.




Știu. Sunt the good guys, dar sunt și ușor cringy.

Comentarii

  1. La fel mi s-a parut si mie, se chinuie prea mult sa para "cool". Plusez cu acel "Dragnea!" de la 3:33 :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum adica n-au avut ocazia sa dezamageasca?
    Ghinea-0 fonduri europene atrase.
    Vlad Voiculescu-a nenorocit transplantul din Romania.
    Paslaru-a facut prapad la ministerul muncii.
    Ciolos- a fost tartorul lor.

    Tu esti bine asa, in general, sau ai trait in Andromeda si-ai venit de curand pe Terra??

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate locuiești de 3 zile acolo, dar în capul tau ți se pare o eternitate!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Cele 10 lucruri care îți vor distruge restaurantul

Pe la începutul anului s-a deschis pe lângă mine un loc care avea potențial să devină destinația favorită de ieșit la bere pe vreme rea sau friguroasă. Începuseră bine și cred că nu era săptămână în care să merg pe acolo de cel puțin două ori.

Lucrurile au mers așa o perioadă și păreau că vor rezista primului an în probabil cea mai saturată zona de going out a Bucureștiului. Asta până când n-a mai mers. Nu s-au curățat, dar am fost acum vreo două zile p-acolo și cam bătea vântul. Aveau doar două mese ocupate din 25 cât cred că are pe două etaje. 
Și probabil că patronul nu înțelege cum a ajuns în situația asta în nici măcar jumătate de an de la lansare așa că m-am gândit să îl ajut cu niște răspunsuri. Nu exact despre pub-ul lui restaurant, dar prin listă probabil că va regăsi câteva greșeli pe care le-a făcut și el.

1. Muzica care este mult prea tare. Ăsta e un blestem al nostru ca specie pentru că nu reușim să înțelegem că omul nu prea are chef de țipat peste masă atunci când mănân…

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

În marketing există prezumția de nevinovăție?

Adică dacă eu am impresia că tu ai făcut ceva ilegal pentru a îți promova afacerea, dar este destul de improbabil ca cineva să poată demonstra asta, pot să te consider din prima vinovat sau chiar trebuie dovezi palpabile? Vorba aia, nu se apucă nimeni să îți facă campanie de awareness pentru că te urăște.

Asta e dilema mea de azi și am un exemplu concret cunoscut bucureștenilor.

Pe de-o parte Capitala s-a umplut în ultimele două luni de graffiti-uri cu "I ❤️ Buchetino", pe de alta florăria de luxBuchetino zice că nu are nicio legătură sau că ești cont fals vechi de 10 ani dacă le zici ceva de presupusul vandalism.

Chit că are sediul la nici 350 de metri de graffiti-ul de pe Biblioteca Națională a României și că e singurul brand cu numele asta din țară. Chit că formularea asta a mai folosit-o anul trecut magazinul din Londra sau tatăl antreprenoarei acum vreo două zile. N-au fost ei.

Și chiar dacă există o urmă de îndoială, n-ai cum să fii sigur fără dovezi.

Acum între noi f…