Pune acolo și niște buget de promovare

Nu e păcat să bagi mii spre zeci de mii în concept și producție video ca apoi să lași video-ul în paragină cu 8000 de views?

Înțeleg că toată lumea își dorește să facă virale, dar parcă e păcat să nu bagi nimic în media. Niște mărunțiș acolo.

Atâta muncă pe care nu o vede aproape nimeni.

Iar exemplu de mai jos este un caz fericit pentru că s-a dus organic până pe Reddit de unde l-am pescuit, dar video-urile astea în general își plâng suferința la câteva zeci-sute de views. Hashtag păi media nu e la mine.

Dacă n-ai idee cât ar trebui să fie bugetul de promovare, n-ai cum să dai greș cu minim 25% din costurile totale de producție a respectivului material.


Doamne ajută!

Comentarii

Postări populare în ultima lună

S-a lansat Vodafone TV: o experiență unitară de consum live TV și video on demand

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

In 8 luni de rulat tigari am economisit ...