Treceți la conținutul principal

Totul e o trilogie, totul e un reboot

Am dat întâmplător pe YouTube de "The Best Upcoming ACTION Movies 2019 & 2020 (Trailer)" și cum nu aveam altceva mai bun de făcut am apăsat play. 

Mai mult de jumătate din super filmele ce vor apărea în următoarea perioadă sunt reboot-uri:
  • Teminator nou, dar și cu actorii vechi. 
  • Un film cu Rambo pe care nu l-a cerut nimeni, dar care pare să fie ultimul din serie. 
  • Mulan, dar film artistic de data asta. 
  • Charlie's Angels pentru că e credibil ca trei gagici fără masă musculară să bată mercenari tip dulap de haine
  • Angel Has Fallen care este a nu știu câta tentativă de asasinare a președintelui în seria Has Fallen .
  • Star Wars 9 pentru că seria merită să se încheie cu un film mediocru
  • Jumanji 3: The Next Level - că niciunul de mai sus nu trecea pragul absurdității în așa hal
Mai țineți minte zilele alea când vedeai un film și aia era. N-aveai 2 jocuri oficiale pe telefon, 3 desene animate pentru ăla micu, un web series, 2 spin-off-uri, 3 origin stories și un alternate universe. Era un o relație ce se termina în 2 ore. Maxim 3. Îl mai revedeai pe DVD și aia era. Era suficient să îl ții minte toată viata. 

În plus, descopereai filmul într-un trailer cu câteva luni înainte. Nu ca acum când hype-ul începe cu DOI!!!!! ani înainte. Până vezi trailerul deja îți e cunoscut cam jumătate de film din interviuri, sneak peak-uri & social media posts. Nu știu de voi, dar eu n-am timp să pun atât de multă pasiune pentru un film de câteva ore.

E prea mult și nu vreau.

Comentarii

Populare în ultima săptămână

Cele 10 lucruri care îți vor distruge restaurantul

Pe la începutul anului s-a deschis pe lângă mine un loc care avea potențial să devină destinația favorită de ieșit la bere pe vreme rea sau friguroasă. Începuseră bine și cred că nu era săptămână în care să merg pe acolo de cel puțin două ori.

Lucrurile au mers așa o perioadă și păreau că vor rezista primului an în probabil cea mai saturată zona de going out a Bucureștiului. Asta până când n-a mai mers. Nu s-au curățat, dar am fost acum vreo două zile p-acolo și cam bătea vântul. Aveau doar două mese ocupate din 25 cât cred că are pe două etaje. 
Și probabil că patronul nu înțelege cum a ajuns în situația asta în nici măcar jumătate de an de la lansare așa că m-am gândit să îl ajut cu niște răspunsuri. Nu exact despre pub-ul lui restaurant, dar prin listă probabil că va regăsi câteva greșeli pe care le-a făcut și el.

1. Muzica care este mult prea tare. Ăsta e un blestem al nostru ca specie pentru că nu reușim să înțelegem că omul nu prea are chef de țipat peste masă atunci când mănân…

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

În marketing există prezumția de nevinovăție?

Adică dacă eu am impresia că tu ai făcut ceva ilegal pentru a îți promova afacerea, dar este destul de improbabil ca cineva să poată demonstra asta, pot să te consider din prima vinovat sau chiar trebuie dovezi palpabile? Vorba aia, nu se apucă nimeni să îți facă campanie de awareness pentru că te urăște.

Asta e dilema mea de azi și am un exemplu concret cunoscut bucureștenilor.

Pe de-o parte Capitala s-a umplut în ultimele două luni de graffiti-uri cu "I ❤️ Buchetino", pe de alta florăria de luxBuchetino zice că nu are nicio legătură sau că ești cont fals vechi de 10 ani dacă le zici ceva de presupusul vandalism.

Chit că are sediul la nici 350 de metri de graffiti-ul de pe Biblioteca Națională a României și că e singurul brand cu numele asta din țară. Chit că formularea asta a mai folosit-o anul trecut magazinul din Londra sau tatăl antreprenoarei acum vreo două zile. N-au fost ei.

Și chiar dacă există o urmă de îndoială, n-ai cum să fii sigur fără dovezi.

Acum între noi f…