Treceți la conținutul principal

Sunt blogambasador pentru iepurele de camp, de oras si de carciumi!

Dar asta se stia deja. Adica am de ani de zile o categorie pe blog care se numeste bunnies. Eh! Acum e oficial. M-am 'angajat' ca voi avea cel putin doua articole pe an care sa fie demne de categoria aia. Doru m-a fortat cu a sa initiativa de a gasi blogambasadori ai biodiversitatii romanesti. Fiecare blogger si-a ales (btw - inscrierile nu s-au terminat) o specie pe care sa o adopte pe blog, iar eu nu puteam sa ratez ocazia sa nu imi consolidez monopolul pe iepuri!

Lepus europaeus  - imagine de Martin Mecnarowski
Lepus europaeus (pe numele lui stiintific) sau Lepus europaneus (cum i-am stalcit putin numele cand eram cu burta goala) este o priveliste placuta atat pentru cei mari cat si pentru cei mici. Ai' micii se bucura ca il vad pe domnu' iepure cel care le aduce oua de ciocolata si ocazional le mai zice What's Up, Doc?, cei mari se bucura cand il vad la scaldat in niste vin. Este ok si si.

Ce trebuie sa stim despre iepurele de camp? Ca blogambasador, va zic ca din '90 incoace numarul exemplarelor din tara a ramas cam la aceeasi valoare. Este bine. E in continuare considerat daunator, dar nu e o problema reala pentru agricultori.

Ca pasionat culinar, va sugerez sa priviti cu o urma de indoiala orice prezenta in meniu a Lepus-ului europaeus de vanat in sezoanele calde si aproape calde. Legal, acesta poate sa fie vanat doar iarna (noiembrie - ianuarie).

Atat pe moment. Sa nu ispravim totul dintr-o data. Pe viitor ma angajez sa vorbesc in egala masura de animal cat si de reprezentarea abastracta a acestuia.

Ah. Si nu uita! Doru inca este in cautarea de blogambasadori de biodiversitate. Clasicul click aici pentru mai multe informatii.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Populare pe blog în ultima săptămână

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

In 8 luni de rulat tigari am economisit ...

Acum aproape 8 luni (fara 2-3 zile) m-am apucat sa imi rulez singur tigarile din motive financiare si de gust. Astazi am avut curiozitatea sa imi numar cutiile de filtre goale pe care le-am pastrat fix pentru postul asta. 16 cutii a cate 200 de filtre fiecare adica cam 3200 de tigari in 8 luni. Echivalentula a 160 de pachete de tigari. Wow. Mi se pare foarte mult. Dar tot raul spre bine. Lasati-ma sa va demonstrez.

Inainte fumam un pachet de tigari pe zi. M-am apucat acum de rulat tigari acum ~240 de zile si am fumat echivalentul a 160 de pachete de tigari. Drept urmare am fumat cu 80 de pachete mai putin decat inainte. Putin mai sanatos pentru ca tabachera mea scoate tigari subtiri si inainte eram cu Kent lung.

Notițe după Digitalium 2019

După ce anul trecut scriam că parcă s-au concentrat prea mult pe fentat algoritmul platformei, anul ăsta a fost totul atât de generic încât mă gândeam cu regret că n-ar strica niște growth hacking presărat peste prezentări.

În realitate problema e la mine pentru că Digitalium nu este gândită ca o conferință pentru cei care lucrează prin agenții de digital/pr/social media. Asta e lesne de înțeles când arunci un ochi prin sală și nu recunoști pe nimeni de la nicio altă agenție.

Așa că însemnarea asta nu are o direcție bine definită cui se adresează asa că rog să mi se scuze nevoie de a da mental copy paste într-o postare. Experții îmi vor critica notițele pentru că sunt prea banale, iar cei o țâră curioși nu vor înțelege mare lucru pentru că n-a fost un tutorial de digital.

Dar pentru că am promis cuiva că voi publica notițele, mă văd "forțat" să înșir câteva idei dezbătute luni la #Digitalium2019.

În contextul Instagram Ads, s-a vorbit despre cum reclamele trebuie să își dep…