Treceți la conținutul principal

Top 5 cei mai frumoși burgeri de la Burgerfest 2016

Grivita Pub & Grill

După o călătorie de trezire la realitate cu tramvaiul 5, ieri pe la ora patru ajungeam la Burgerfest 2016. Chiar la țanc cât să îmi iau o bere și să mă adăpostesc de ploaia de vara ce urmărise tramvaiul încă de la Ștefan cel Mare. Berea era un jeton jumătate, iar jetonul era cinci lei. Nici ieftin, nici scump.

Am dat o tură de recunoaștere să văd cum se prezintă treaba.

Burger House – Cluj 

15+ restaurante, food truck-uri și bistrouri au venit să arate ce înseamnă un burger bun. Din experiența de anul trecut știam că nu trebuie să vin cu foamea'n gât că nu e genul ăla de festival. E mai pe hipsterism, mai pe craftsmanship și experiența culinară întru totul. Adică pe burgeri mai micuți și cu prețuri începând de la 15 lei - deși cred că e mai cinstit să spun că mai toți se învârteau pe la 17.5-20.

Dar se știe că dimensiunea nu e totul, nu?

La Strada Bistro – Timisoara

Cu toate că am avut mână largă și voința necesară, nu era chip și pace să bifezi toți micuții care îți făceau cu ochiul. Așa că am decis să fac un experiment: cât de mare e diferența între cel burgerul de la coada cea mai mare și cel de la coada cea mai mica.

Printr-o coincidentă, dughenele erau alăturate așa că timp de o ora - cât a fost coada cea mai mare în momentul ăla - am putut îmi imaginez ce aș scrie despre fiecare. Unul trebuia să fie foarte bun ca să merite toată așteptarea asta, iar ălalalt de-a dreptul grețos ca să explice lipsa interesului hipsterimii.

Speram totuși la o descoperire șoc cu titlu de clickbait pe care să o tronez pe blog, dar n-a fost să fie. Burgerul de la coada de o oră a fost mai bun ca cel de la coada de 0 minute - chit că ăsta a fost mai medium-rare.

Norma lui Sissoko

De fapt întreg experimentul se poate rezuma la doar câteva cuvinte: cel mai important lucru dintr-un burger este chifla. Și e păcat că prea mulți oameni îi acordă prea puțină importanță. Lasă că merge și așa dacă e carnea bună și ingredientele proaspete. Băi, nu prea. Toată lumea are astea. Nu așa faci diferența. Nu așa faci un burger bun.

În schimb cu o chiflă bună (inside-out) și niște sosuri interesante.... #telingipedegete

Old Brick Pub  (parcă)
Așa că din lipsă de material pentru o recomandare pe gust, am dat-o în frumusețe. Cei de la Grivița mi-au plăcut cel mai mult cum arătau pentru că nu erau frankensteinii ăștia de burgeri cu care te lupți pentru a îi mânca cu o singură mână.

Poate e întâmplător sau nu, 3 înscriși din acest top ad hoc umblă cu chiflele unse pentru un gust și contrast sporit. Eeeee?!! Tot la chiflă ne întoarcem până la urmă. Poate se învață cândva lecția asta.

Cam ăsta a fost Burgerfest 2016 (13-15 mai), mulți oameni, burgeri buni, vreme excelentă, atmosferă de festival. Totul la doar 15 lei intrarea. Merită. Dacă n-aș merge azi la grătar probabil că aș mai da o fugă.

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…