Treceți la conținutul principal

Cum a fost ziua întâi de Bucharest Street Food Festival

 Bucharest Street Food Festival
Bucharest Street Food Festival 8-11 septembrie la Romexpo

Am reușit să ajung aseară pe la 7 și 20 la Bucharest Street Food Festival fix când Cred că sunt extraterestru o ardea pe freestyle rap spre deliciul puștilor strânși buluc în fața scenei. Cineva mi-a zis că majoritatea erau veniți de la 3:30-45, accesul în fiecare zi de festival e gratuit până în ora 4, fix pentru pentru momentul ăla. O nebunie, eu până acum 2 săptămâni nici nu auzisem de Cred că sunt extraterestru. Între noi fie vorba, sună chiar bine.

Dar muzica nu ține de foame așa că m-am dus rapid spre zona cu food truck-uri să văd ce pot să ciugulesc. Lista de vendori este impresionantă și nici nu m-aș apuca acum să o enumăr. E burgăreală la greu, pulled pork-ul e și el la loc de cinste, fructe de mare la discreție, paste ca-n Italia, tot felul de cărnuri pe băț, plăcinte țărănești și chiar și sarmale pentru pofticioși.

Spicy Joe @ Meat Busters
Spicy Joe @ Meat Busters - 20 de lei
Eu m-am înfipt direct în Meat Busters-ul lui Itu că prea s-a lăudat toată săptămână cu el pe Facebook: că e primul food truck cu nu știu ce grill ceramic, că porcul e gătit 18 ore, că apoi e afumat 3 ore cu doage  de de butoi de whisky single malț... a fost foarte bun. N-am ce să îi reproșez în afară de faptul că e micuț și se împarte prea repede între doritori.

Later Edit: Itu îmi zice că el e chiar măricel și are 320 de grame. Asta e. Acum a aflat și Internetul că sunt haplea. E drept că l-am și împarți, dar mă așteptam la o monstruozitate ( doar din punctul de vedere al dimensiunilor) similară ca ceea ce am servit la M'eat în weekend la Bucharest Craft Beer Festival.

Am clătit totul cu niște bere neagra (Silva la draft e 8 lei) și am continuat să încerc ceva ceva nou: cherhanaua Victorița Pescărită. Midii în sos de vin - 20 de lei scria, midii am comandat. Bunicele, dar nu extraordinare. N-au fost ca la bulgari, dar merg chiar dacă vreo două bucățele au avut chiar niște nisip în ele.

Midii în sos de vin @ Victorița Pescărița - 20 de lei
Midii în sos de vin @ Victorița Pescărița - 20 de lei
Și m-am săturat - chiar dacă aproape fiecare tarabă te atrăgea cu un amestec de culori incredibil.

După masă am zăbovit puțin pe la zona de craft beer. Ground Zero-ul 12 lei, Sikaru 10 lei și Zăganu Adonis (noul lor pale ale lansat vinerea trecută) 12.5 lei. Mă văd forțat să recomand Adonis-ul chit că nu prea sunt eu fan Zăganu. Ăsta le-a ieșit extraordinar.

Ocazie cu care am mai aflat câte o bârfă. Cică La nu știu cine au niște clătite beton pe zona sărată demne de orice Masterchef. N-am apucat să testez, dar pot să vă garantez că sursa era de încredere.

Clatite La nu știu cine


Încă o tură de recunoaștere. Exista o zonă de prosecco, vin, whisky, limonadă și cafea. Din punctul ăsta de vedere este bine împărțit pentru că practic oricine își va găsi un loc unde e ceea ce trebuie. Problema este că s-ar putea să se supra aglomereze în weekend. Aseară la Subcarpați era o densitate perfectă de pasionați ai muzicii, gurmanzi, degustători, bețivi și curioși.

E de vizitat Bucharest Street Food Festival și chiar e loc de ceva asemănător măcar odată pe lună. Bine, bine, fără Nouvelle Vague și Dub Pistols tot timpul, merge și ceva doar formații românești.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…