Treceți la conținutul principal

Cum a fost ziua întâi de Bucharest Street Food Festival

 Bucharest Street Food Festival
Bucharest Street Food Festival 8-11 septembrie la Romexpo

Am reușit să ajung aseară pe la 7 și 20 la Bucharest Street Food Festival fix când Cred că sunt extraterestru o ardea pe freestyle rap spre deliciul puștilor strânși buluc în fața scenei. Cineva mi-a zis că majoritatea erau veniți de la 3:30-45, accesul în fiecare zi de festival e gratuit până în ora 4, fix pentru pentru momentul ăla. O nebunie, eu până acum 2 săptămâni nici nu auzisem de Cred că sunt extraterestru. Între noi fie vorba, sună chiar bine.

Dar muzica nu ține de foame așa că m-am dus rapid spre zona cu food truck-uri să văd ce pot să ciugulesc. Lista de vendori este impresionantă și nici nu m-aș apuca acum să o enumăr. E burgăreală la greu, pulled pork-ul e și el la loc de cinste, fructe de mare la discreție, paste ca-n Italia, tot felul de cărnuri pe băț, plăcinte țărănești și chiar și sarmale pentru pofticioși.

Spicy Joe @ Meat Busters
Spicy Joe @ Meat Busters - 20 de lei
Eu m-am înfipt direct în Meat Busters-ul lui Itu că prea s-a lăudat toată săptămână cu el pe Facebook: că e primul food truck cu nu știu ce grill ceramic, că porcul e gătit 18 ore, că apoi e afumat 3 ore cu doage  de de butoi de whisky single malț... a fost foarte bun. N-am ce să îi reproșez în afară de faptul că e micuț și se împarte prea repede între doritori.

Later Edit: Itu îmi zice că el e chiar măricel și are 320 de grame. Asta e. Acum a aflat și Internetul că sunt haplea. E drept că l-am și împarți, dar mă așteptam la o monstruozitate ( doar din punctul de vedere al dimensiunilor) similară ca ceea ce am servit la M'eat în weekend la Bucharest Craft Beer Festival.

Am clătit totul cu niște bere neagra (Silva la draft e 8 lei) și am continuat să încerc ceva ceva nou: cherhanaua Victorița Pescărită. Midii în sos de vin - 20 de lei scria, midii am comandat. Bunicele, dar nu extraordinare. N-au fost ca la bulgari, dar merg chiar dacă vreo două bucățele au avut chiar niște nisip în ele.

Midii în sos de vin @ Victorița Pescărița - 20 de lei
Midii în sos de vin @ Victorița Pescărița - 20 de lei
Și m-am săturat - chiar dacă aproape fiecare tarabă te atrăgea cu un amestec de culori incredibil.

După masă am zăbovit puțin pe la zona de craft beer. Ground Zero-ul 12 lei, Sikaru 10 lei și Zăganu Adonis (noul lor pale ale lansat vinerea trecută) 12.5 lei. Mă văd forțat să recomand Adonis-ul chit că nu prea sunt eu fan Zăganu. Ăsta le-a ieșit extraordinar.

Ocazie cu care am mai aflat câte o bârfă. Cică La nu știu cine au niște clătite beton pe zona sărată demne de orice Masterchef. N-am apucat să testez, dar pot să vă garantez că sursa era de încredere.

Clatite La nu știu cine


Încă o tură de recunoaștere. Exista o zonă de prosecco, vin, whisky, limonadă și cafea. Din punctul ăsta de vedere este bine împărțit pentru că practic oricine își va găsi un loc unde e ceea ce trebuie. Problema este că s-ar putea să se supra aglomereze în weekend. Aseară la Subcarpați era o densitate perfectă de pasionați ai muzicii, gurmanzi, degustători, bețivi și curioși.

E de vizitat Bucharest Street Food Festival și chiar e loc de ceva asemănător măcar odată pe lună. Bine, bine, fără Nouvelle Vague și Dub Pistols tot timpul, merge și ceva doar formații românești.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Cele 10 lucruri care îți vor distruge restaurantul

Pe la începutul anului s-a deschis pe lângă mine un loc care avea potențial să devină destinația favorită de ieșit la bere pe vreme rea sau friguroasă. Începuseră bine și cred că nu era săptămână în care să merg pe acolo de cel puțin două ori.

Lucrurile au mers așa o perioadă și păreau că vor rezista primului an în probabil cea mai saturată zona de going out a Bucureștiului. Asta până când n-a mai mers. Nu s-au curățat, dar am fost acum vreo două zile p-acolo și cam bătea vântul. Aveau doar două mese ocupate din 25 cât cred că are pe două etaje. 
Și probabil că patronul nu înțelege cum a ajuns în situația asta în nici măcar jumătate de an de la lansare așa că m-am gândit să îl ajut cu niște răspunsuri. Nu exact despre pub-ul lui restaurant, dar prin listă probabil că va regăsi câteva greșeli pe care le-a făcut și el.

1. Muzica care este mult prea tare. Ăsta e un blestem al nostru ca specie pentru că nu reușim să înțelegem că omul nu prea are chef de țipat peste masă atunci când mănân…

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

În marketing există prezumția de nevinovăție?

Adică dacă eu am impresia că tu ai făcut ceva ilegal pentru a îți promova afacerea, dar este destul de improbabil ca cineva să poată demonstra asta, pot să te consider din prima vinovat sau chiar trebuie dovezi palpabile? Vorba aia, nu se apucă nimeni să îți facă campanie de awareness pentru că te urăște.

Asta e dilema mea de azi și am un exemplu concret cunoscut bucureștenilor.

Pe de-o parte Capitala s-a umplut în ultimele două luni de graffiti-uri cu "I ❤️ Buchetino", pe de alta florăria de luxBuchetino zice că nu are nicio legătură sau că ești cont fals vechi de 10 ani dacă le zici ceva de presupusul vandalism.

Chit că are sediul la nici 350 de metri de graffiti-ul de pe Biblioteca Națională a României și că e singurul brand cu numele asta din țară. Chit că formularea asta a mai folosit-o anul trecut magazinul din Londra sau tatăl antreprenoarei acum vreo două zile. N-au fost ei.

Și chiar dacă există o urmă de îndoială, n-ai cum să fii sigur fără dovezi.

Acum între noi f…